poniedziałek, 31 grudnia 2012

Kolejna porcja sylwestrowych pomysłów

Witam :)

Mam dla Was kolejną porcję pomysłów na makijaż sylwestrowy. Impreza tuż tuż więc do roboty :D

Po pierwsze - turkus:




Po drugie granat z połyskiem z grafitową kreską:



 


Niestety mój aparat lubi wariować i zdjęcia są jakie są, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie;)

Przy okazji chciałabym polecić Wam stronę na fb, którą warto odwiedzić : http://www.facebook.com/DobryMakijazToPodstawa


No i co najważniejsze....
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!






Buźka,


22 komentarze:

  1. Bardzo ładne makijaże szczególnie turkusowy:)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo i wzajemnie wszystkiego dobrego i upragnionego;*

      Usuń
  2. Piękna turkusowa głębia! Ostatnio mam słabość do takich kolorów, aż zachciało mi się na basen ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:) hehe az mi ochoty na basen narobilas;) ja ogolnie lubie blekity:) podobno podkreslaja moje oczy:P a poza tym dobrze sie w nich czuje :D

      Usuń
  3. Piękne makijaże :)turkus cudowny :)drugi makijaż też uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dzieki:) bardzo mi milo, ze dodalas mnie do obserwowanych:)

      Usuń
  5. Świetny blog!!!
    A makijaże sylwestrowe rewelacja! na widok pierwszego przed oczami od razu pojawiła mi się plaża i morze :))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie propozycje są superowe;) zdecydowanie w moim guście. W ogóle masz piękne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. widze, ze tez lubisz ten kolor tak jak ja:)

      Usuń
  8. Wooow you have so beautiful eyes!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nice Make up and nice Blog,
    would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń