czwartek, 27 grudnia 2012

Makijaż na sylwestra I

 Dziś chciałabym podzielić się kilkoma moimi pomysłami na makijaż sylwestrowy lub imprezowy. Mam nadzieję, że się spodobaja;)


1.  coś dla bardzo odważnych dziewczyn (makijaż zainspirowany Magdą Mielcarz):

 

  

 

2. coś delikatniejszego, bardziej klasycznie:



 3. na sobotni wieczór i nie tylko...: 

 



4. z nutą koloru:



Część tych makijaży jak widać powstała także z myślą o wyjściu na imprezę ze znajomymi i nie tylko;)

Mam nadzieję, że wpadniecie do mnie jeszcze żeby zobaczyć drugą porcję makijaży imprezowo-sylwestrowych :)

Pozdrawiam ciepło

8 komentarzy:

  1. Świetny mix kolorów! Ciekawe na co ja się zdecyduje tego wieczoru... ;) Obserwuję i będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi milo:)
      ja na Twoim miejscu bym zaszalala:D w koncu tylko raz do roku jest Sylwester;)

      Usuń
  2. Makijaż nr 1 zerznęłaś ze snobka.pl wykonanego przez Katosu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. makijaz nie jest "zerzniety", tylko zainspirowany. to ze Katosu zainspirowala sie M.Mielcarz, nie znaczy ze ja tez nie moge;p (o czym informowalam w poscie;])

      nastepnym razem zachecam do podpisania sie pod wpisem i nie obrazania mnie tylko do konstruktywnej krytyki co najwyzej.

      Usuń
  3. Bardzo fajne, szczególnie ten pierwszy mi się szalenie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez:D uwielbiam szokowac kolorami;)

      Usuń
  4. Masz piękny kolor oczu :)
    A makijaże cudowne

    OdpowiedzUsuń