środa, 16 stycznia 2013

Kolory tęczy - tydzień I

Hej!!

Mam już dość nauki więc przyszedł czas na posta;)

Dziś mam dla Was makijaż zrobiony w ramach projektu Kolory tęczy :)





Zapraszam Was serdecznie na: http://jcmakeupdream.blogspot.com/


Kolory jakie miałam do dyspozycji to czerwony, pomarańcz, zieleń i fiolet. Zaczęłam od zieleni w wew. kąciku oka, następnie przyszedł czas na pomarańcz i odrobinę czerwieni. Efekt wykończył fiolet w załamaniu i na dolnej powiece.

Oto efekt :






  Do zobaczenia ;)





30 komentarzy:

  1. Masz przepiękne oczy!:)
    A ten makijaż je świetnie podkreśla:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesoły trochę tęczowy makijaż na te zimowe dni :) super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet bardzo teczowy bym powiedziala hehe:) dzieki
      pozdrawiam:)

      Usuń
  3. śliczny! i muszę powtórzyć za koleżanką wyżej, masz piękne oczy, kształt i kolor ;)
    zapraszam na moją propozycje tego tygodnia w projekcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dzieki:) wpadne na pewno zobaczyc;)

      Usuń
  4. followed back! Thanks <3

    NEW POST:
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/
    xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny makijażyk :) kojarzy mi się z soczystym owocowym drinkiem :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wypilabym kolorowego drinka:D dzieki za mily komentarz:)

      Usuń
  6. Bardzo fajnie zgrałaś te kolory w jedną całość, no i rzeczywiście kolor Twojej tęczówki jest piękny, oko idealne do makijażowych eksperymentów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj a ja uwielbiam eksperymenty:D dzieki za mile slowa:)

      Usuń
  7. Ślicznie! Twoja tęczówka w takiej otoczce pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie :)
    podziwiam ze chciało ci się to tak dopracować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe staralam sie:) dzieki wielkie;)

      Usuń
  9. Bosssski :) makijaż ślicznie wydobył kolor Twojej tęczówki :) Zajrzyj do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki bardzo mi milo:) z pewnoscia wpadne:)

      Usuń
  10. Świetny makijaż, pięknie podkreślił kolor teńczówki :D

    OdpowiedzUsuń