czwartek, 3 stycznia 2013

Moja nowość czyli SKIN79 Chiffon BB Mousse - Mus BB

Chciałabym Wam przedstawić mój najnowszy hit :D

(źródło: alledrogeria.pl)

 

- SKIN79 Chiffon BB Mousse - Mus BB

Opis (z alledrogeria.pl):
Najnowsze osiągnięcie marki Skin79 - innowacyjny krem BB w postaci lekkiego musu. Jego subtelna formuła otula skórę jak delikatny jedwab, jednocześnie przywracając cerze odpowiedni poziom nawilżenia. Orzeźwiające, delikatnie ochładzające działanie koi i łagodzi podrażnioną skórę.
Bogaty w naturalną wodę mineralną mus BB pomaga zubożałej w wilgoć cerze odzyskać balans, przywracając w rezultacie jej zdrowy blask.
Dodatkowo zapobiega błyszczeniu się skóry i sprawia, że staje się ona gładka i miękka. 

Składniki aktywne:
- kolagen - poprawia teksturę skóry oraz uelastycznia ją
- kompleks ziół z Alp - pomaga odbudować naturalną barierę ochronną skóry
- wyciąg z aloesu - koi i łagodzi 
- rozpraszający światło puder - wyrównuje koloryt i zmniejsza widoczność niedoskonałości

Zawarty w kremie filtr SPF30+ przeciw szkodliwemu promieniowaniu UVA/UVB chroni skórę przed fotostarzeniem.  

Waga netto: 50g
Termin trwałości: 12 miesięcy od otwarcia


Teraz parę słów ode mnie:
Używam go od niedawna i muszę powiedzieć, że jak do tej pory jestem z niego bardzo zadowolona.
Mam nadzieję, że chcecie zobaczyć jak wygląda w rzeczywistości bo przygotowałam dla Was kilka zdjęć :)

Dodam, że do nakładania tego podkładu używam gąbeczki, którą kupiłam w HM.

 






















Tak mus wygląda po wyciśnięciu - dodam, że wystarczy lekko wdusić pompkę na dosłownie moment a dostarczy dostatecznie dużo produktu :) bardzo przyjemnie się go nakłada.



 pompka bardzo praktyczna i co najważniejsze zapewnia higieniczne użytkowanie :)
 na buzi podkład wygląda następująco - dodam, że odrobinkę ciemnieje po nałożeniu (w moim przypadku dodaje to lekkiej opalenizny mojej porcelanowej cerze, nie wiem jak inne osoby by reagowały na to doświadczenie).




 Ja dodaję na podkład jeszcze odrobinkę korektora - nie jest on kryjącym podkładem, ale drobne przebarwienia zakryje:)

Na razie podkład oceniam na 9/10 (główne kryteria to: jasny odcień, filtr UV, dobra jakość, trwałość, brak negatywny skutków używania)



Jeśli interesuje Was jak ja oceniłam pracę gąbką z HM do nakładania podkładu to postaram się to krótko podsumować:

plusy:
- tania (ok. 10zł)
- łatwa w użyciu
- nadaje się do każdego rodzaju podkładu (poza sypkim mineralnym) - najlepiej radzi sobie z musem, ale z płynnym też nie ma kłopotów
- świetnie radzi sobie z maskowaniem porów
- łatwo się czyści (woda i mydło)
- super kształt - dzięki temu nadaje się i do podkładu jak i korektora(z którym też sobie bardzo dobrze radzi)
- można używać na mokro i na sucho

minusy:
- ta konkretna gąbka jest dość mała, co może wydłużać czas nakładania podkładu
- niektóre podkłady i korektory
- nie rośne po namoczeniu (co może być dla niektórych plusem)

o czym nie mogę powiedzieć? - o trwałości. O tym przekonamy się z czasem


Miłego dnia :)



17 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda ta pianka :D Wydaje się być bardzo fajny i tani :) jak go znajdę to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja najbardziej polecam na alledrogeria.pl (maja oryginalne kosmetyki i tania dostawe) maja tez konto na allegro jesli ktos woli. ja osobiscie bardzo polecam ta drogerie - pelen profesjonalizm.

      a co do pianki to jest wyjatkowo lekka, praktycznie nie czuc jej na twarzy co jest dla mnie wielkim plusem bo mam cere mieszana sklonna do zatykania wiec musze uwazac jakich kosmetykow uzywam.

      Usuń
  2. Świetna forma i bardzo ciekawy kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, ze jesli ktos bedzie mial okaze, to warto wyprobowac ktorys z BB z skin79. dla mnie to najlepsza firma jesli chodzi o podklady bb. chociaz trzeba pamietac ze to kwestia gustu:)

      Usuń
  3. to musi być fajna sprawa z tym musem. spróbowałabym...

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować, lubię takie innowacyjne specyfiki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez bym chetnie pobawilabym sie sie taka pianka, nigdy nie probowalam i wydaje mi sie ze moze byc ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, bardzo ciekawy produkt. Nie miałam pojęcia o istnieniu BB w piance;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo coz to za cudenko,dla mnie w ogole nie znane ,BB w piance ,no no czego to jeszcze nie wymysla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe mysle ze spokojnie mozna to okreslic bb wersja light - nie obciazajaca, delikatnie kryjaca:)

      Usuń
  9. Kupiłam go i mam mieszane odczucia... z jednej strony jest bardzo lekki, rozświetla cerę, ma te wszystkie typowe "ochraniacze" itd, ale jednak nie podoba mi w nim to, że może nie tyle ciemnieje, co daje taki "opalony" efekt (na ciemniejszej karnacji wygląda bardzo ładnie), gorszym problemem dla mnie jest to jak zachowuje się ten mus po kontakcie z wodą, łzami, podczas oblizywania warg....roluje się, utlenia, spływa ...to jest straszne ....po deszczu buzia w ciapki, dodatkowo przy bardzo wysuszonej cerze podkreśla suche skórki. Ogólnie podarowałam go mamie, bo dla mnie się nie nadaje, natomiast u niej wygląda bardzo fajnie i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Ci za spostrzezenia:) fakt to nie jest podklad dla wszystkich. ja osobiscie go lubilam ale tez oddalam w lepsze rece :)

      Usuń