piątek, 8 lutego 2013

Czego używam część 1 - twarz i pędzle

Hej :D
Pytacie mnie czasem jakich kosmetyków i pędzelków używam. Dlatego postanowiłam zrobić o tym posta. Z racji tego, że łącznie kosmetyków i akcesoriów mam sporo postanowiłam poświęcić temu 2 posty - pierwszy, dzisiejszy dotyczyć będzie kosmetyków kolorowych do twarzy ogólnie i pędzli.

Jeśli będziecie miały więcej pytań - piszcie śmiało :D

no to zaczynamy:

Kosmetyki, które na co dzień używam do makijażu twarzy to:

1. Baza pod makijaż:
- już od dłuższego czasu jestem wierna Loreal Studio Secret Anti-Shine Mattifying Primer (baza matująca)

2. Podkłady:
- Clinique Anti-blemish (01 Alabaster)
- Skin79 The Oriental Gold BB Cream (SPF25) [z różem/błyszczykiem w nakrętce]
- używałam też jakiś czas musu BB - wspominałam o nim tutaj: BB mus

3. Korektory:
- podkład Dermacol (odcień 208) - używam go tylko jako korektor - punktowo
- łącze go z korektorem/bazą pod cienie z essence I love stage

4. Pudry:
- Skrobia kukurydziana modyfikowana Dry Flo (mam cerę mieszaną - tłustą w strefie T i zdecydowanie potrzebuje dobrego matu a ta skrobia bez zapychania mojej buzi to zapewnia)
- w torebce nosze puder w kompakcie Sensique (najjaśniejszy)

5. Bronzery/róże/rozświetlacze:
- essence mozaika
- essence Silky Touch Blush (ciemnobrzoskwiniowy)
- mam też dużo bronzerów i rozwietlaczy, które dostałam na wielkiej palecie i postanowiłam je inaczej uporządkować (firmy niestety nie pamiętam)
- rozświetlacz MAC Cream Colour Base "Luna"
- Elf All Over Color Stick (odcień spotlight)



Pędzle:
1. do podkładu
- Hakuro H50s
- Barbara Hofmann (z Douglasa)
 2. do cieni:
- kuleczki = po kolei od góry: Douglas, elf ( blending eye brush), essence
- elf (smudge brush)
- Lancrone
- 2x drogeryjne

 - do ust Donegal
 - zadaniowe: gąbka z elf'a i Douglas (nowa kolekcja)

- eyeliner: MAC, Barbara Hofmann (Douglas)

 - do rozświetlacza/bronzera: Douglas (też z tej serii co wyżej), essence


 - do bronzera super nadaje się też pędzel Hakuro H100 (w lewym roku poniżej)


Do rozcierania korektora używam gąbeczek (z Rossmanna i H&M)
Do pudru zdarza mi się używać też puszków (1 pochodzi z drogerii, a 2 z pudru inglota, który już dawno się skończył:P)


Post długi, ale mam nadzieje, że przydatny i ciekawy:)

Buziaki,




16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post, chyba też o takim pomyślę :)jesteś zadowolona z tego pędzla kulki z essence? Bo ja poszukuję właśnie obecnie jakiegoś dobrego rozcieraka, a essence jest chyba w przystępnej cenie prawda? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze? to jestem bardzo zadowolona a cena to ok 10zl choc lepszy jest ten z douglasa i jakos 15zl chyba mnie kosztowal (zdecydowanie warty uwagi), ten z elfa za ta cene jest ok ale myslalam ze bedzie wiekszy...

      Usuń
  2. Super post, właśnie na niego czekałam :D Widzę że pędzle masz różne, każdy z innej parafii hehe ;D Ja właśnie kupiłam sobie mój pierwszy pędzelek przy okazji zakupów na allegro, dzisiaj przyszedł pan listonosz! I jest to ten pędzelek-jajeczko (czy jak to się tam nazywa.. kuleczka?) z Hakuro.. Jeszcze nie testowany ;-). Jaka jest twoja opinia o tym ściętym do podkładu z Hakuro?? Bo on chyba idzie u mnie na warsztat jako kolejny ;-)

    pozdrawiam! I czekam na dalszy ciąg o twoich przyborach :D
    ~Cherry ♥


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z hakuro H50s jestem baaaaardzo zadowolona. teraz kusi mnie straszliwie H54... oj kusi:P
      teraz czekam na 2 pedzle z real techniques:)

      Usuń
  3. jestem za toba daleko w polu.Z twoich pedzli mam tylko kuleczke essenca,Reszta to pedzle od Fraulein :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak Ci się sprawuje ten podkład z clinique?:)
    bardzo fajny post!
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moglby byc minimalnie jasniejszy a poza tym jest bardzo dobry - jak sie go naklada skora jest jak aksamit baardzo mila w dotyku;) nie zapycha nie uczula, nie kryje zbyt mocno. jedyna wada to cena:P

      Usuń
  5. O widzę ze wiele pędzli nam się pokrywa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła kolekcja :) Ja zamierzam zaopatrzyć się w parę pędzli Hakuro :) słyszałam dużo plusów !
    Mega makijaże ! Super inspiracje !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwie sie ze dobrze rzeczy slyszalas o hakuro:P wg mnie to najlepsze pedzle a cena tez nie strasza:P

      Usuń
  8. Super blog :) Ja zastanawiam się nad kupnem tego musu BB i w ten sposób trafiłam na Twój blog. Czyli juz go nie używasz? Z jakiegoś konkretnego powodu? Mam jeszcze pytanie - jakiego odcienia używałaś, bo zdjęcie sugeruje wiele odcieni, a na Alledrogeria nic o tym nie wspominają :) Pozdrawiam :) Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dzieki:) jesli chodzi o BB to nie, nie uzywam go mimo ze jest cudnym podkladem dla mojej cery mieszanej (u mnie sie sprawdzil) niestety moja "cudowna" cera wymaga wiekszego krycia wiec przynajmniej na razie postawilam na nieco bardziej kryjacy podklad (plus oczywiscie korektor). jesli chodzi o odcien to odsylam do posta o tym podkladzie:) dodam bardzo wazna rzecz: on na skorze ciemnieje wiec dla mnie np bedzie sie nadawal na lato jesli juz:) ale to dlatego ze z natury jestem corka mlynarza. jest tylko 1 dostepny odcien - podejrzewam ze zdjecie o ktorym wspominasz obrazuje jak kolor podkladu sie zmienia po momencie od nalozenia na skore. Chetnie odp na wiecej pytan na maila (moj jest podany ale podam go i w tej odp: martuszkowe_makijaze@wp.pl)

      Usuń