wtorek, 12 lutego 2013

Konkurs walentynkowy

Hej!

zbliżają się Walentynki, więc postanowiłam coś zmalować w tym klimacie:

Po pierwsze makijaż konkursowy konkurs Matleeny

 Użyłam bazy artdeco, paletki sleek oh so special i tuszu essence big lashes


 Inne propozycje:

Użyłam tu bazy artdeco, cieni essence, kredki inglot (najnowsza khol pencil 01), sztuczne rzęsy royal (o których więcej już niedługo na blogu) i tusz essence big lashes
 
Standardowo baza artdeco, cienie drogeryjne w odcieniach brązu i tusz essence.

Jakie macie plany na Walentynki? ;>


BUŹKA :)

19 komentarzy:

  1. pierwsza propozycja wg mnie najlepsza ;) chociaż wszystkie ładne, i trzymam kciuki za zajęcie miejsca w konkursie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za mile slowa:) to bardzo motywujace:)

      Usuń
  2. piękny makijaż ten różowy, reszta też! powodzenia w konkursie :*
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystki są super! ale najbardziej mi się podoba pierwszy:)
    ja bez planów aktualnie...:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. super, bardzo mi się podoba... ładnie podbija kolor tęczówki :)

    zapraszam do siebie, może znajdziesz coś co Cię zaciekawi, pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi bardzo mi się podoba, niebieski akcent ożywia oko, ale ten róż też całkiem niezły ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają Twoje makijaże :) pięknie, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń