sobota, 2 marca 2013

Rzęsy fancy lashes firmy technic

HEJ!

Nie wiem jak u Was ale u mnie jest przepiękna pogoda - w sam raz na spacerek :D
Dziś post na szybko. Chciałabym Wam przedstawić super sztuczne rzęsy:  Fancy Lashes firmy technic.
Rzęsy kupiłam już jakiś czas temu na alledrogeria i muszę przyznać, że są to najlepsze sztuczne rzęsy jakie używałam. Mam też rzęsy firmy Royal, które już niedługo przetestuje :D

Teraz krótko o rzęsach:

Technic Fancy False Eye Lashes - Sztuczne rzęsy B03


plusy:
- koszt (8,50zł)
- naturalny wygląd
- łatwość nakładanie (nie są sztywne; dużo ułatwia specjalny przyrząd do nakładania tej samej firmy - zdjęcie poniżej)
- są wielokrotnego użytku
- dostępność (ja zamawiałam przez Internet ale wiem, że można je dostać w niektórych drogeriach, które sprowadzają je chyba w W.Bryt.)
- klej w zestawie ( nie używałam, jestem wierna temu z inglota;P)

minusy:
- wg mnie brak

A teraz do rzeczy:

Ja do nakładania używam zawsze tego o to cuda - jest to pewnego rodzaju klips, którym chwytamy rzęsy. Dzięki niemu możemy je łatwo nałożyć tak by były równo przyklejone i dobrze dociśnięte.
Pozwala on też na swobodne nałożenie kleju i jego przeschnięcie do momentu, kiedy będzie już lepki i będzie można przykleić rzęsy. W zestawie jest też "stojak" na rzęsy - przy okazji zademonstruje jak wygląda w akcji :)


 Jak widać rzęsy były wcześniej używane, ale mimo to nadal są w dobrej formie - nie zniekształciły się. Ja je odrobinę skróciłam, gdyż mam dość małe oczy :P
Najlepiej zanim je przykleimy przymierzyć je i ewentualnie przyciąć.


EFEKTY:


Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało - chętnie odpowiem :D

Buziaki,




11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny efekt, może sama się skuszę na jakieś rzęsy, akurat te są dość niedrogie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdzaja sie super:) ja te polecam:) wiem, ze weszly tez 3 nowe modele.

      Usuń
  2. Zainteresowałam się tymi gadżetami ze zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszt niewielki a pomaga :D ja zawsze mialam problem z przyklejaniem rzes a teraz idzie mi to szybko i przyjemnie:)

      Usuń
  3. Its like you read my mind! You appear to understand a
    lot about this, like you wrote the e-book in it or something.
    I think that you simply could do with some percent to drive the
    message home a bit, however instead of that, that is fantastic blog.
    A great read. I will certainly be back.

    My blog post: green coffee bean extract for weight loss

    OdpowiedzUsuń