piątek, 15 marca 2013

Za oknem zima... a na oczach....

Hej!

Pogoda zaczyna powoli przypominać wiosenną, chociaż za oknem nadal śnieg:P

Nadal mam w planach odstraszać zimę kolorkami na oczach i nie tylko:)

Dzisiejsza propozycja makijażowa:



 A na ustach bardzo subtelne ombre - chociaż na zdjęciu efekt nie jest aż tak widoczny jak na żywo:P

Ostatnio postanowiłam w końcu kupić sobie piękną brzoskwiniową pomadkę z Vipery - ją połączyłam z soczystym różem;)







Buziaki i ciepłe uściski,



30 komentarzy:

  1. Fajne, soczyste kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Cię na podsumowanie projektu "Kolory tęczy" ;)
    http://jcmakeupdream.blogspot.com/2013/03/podsumowanie-projektu-kolory-teczy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie podkreślają kolorki tęczówkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super makijaż, jakbyś miała mini słońce na powiekach :D

    http://colorfulmadworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki :))
    Zapraszam do mnie można dodać do obserwowanych :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo widzę u Ciebie podobna kolorystyka - rewelacja :)dziękuję za miły komentarz noo i mam nadzieje, że doczekamy się wiosny by móc cieszyć się kolorami również za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam taka wcale nie taka cicha nadzieje:) dzieki :)

      Usuń
  7. wiosna idzie idzie wiec idealny makijaż na przepijające się słoneczko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz sie wiosny nie moge doczekac:)

      Usuń
  8. Bardzo przyjemnie i kolorowo :) Mega pozytywnie! Ja jednak bardziej roztarłabym granicę między cieniami, poza tym wszystko super. Pozdrawiam wiosennie i ciepło: www.maggielille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamysl byl taki ale nastepnym razem moge sprobowac czegos innego dzieki za rade:)

      Usuń
  9. Takiego bloga szukałam! super kompozycje,ponadto też mam niebieskie oczy i teraz widzę,że warto bawić się kolorami bo na Twoich oczach te makijaże wyglądają świetnie! Będe gościć częściej na Twoim blogu! :) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej strasznie mi milo:) dla takich milych komentarzy warto sie starac - dziekuje:)

      Usuń
  10. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Award :)
    Zapraszam http://mjsmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi dear :) nice blog and cute post! now follow you with pleasure, if you will go with me;)

    http://teanonsolomoda.blogspot.it/

    Kiss Tea.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm... Cóż za wiosna na oczkach. Świetny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ze za oknem takich kolorkow nie ma:P u mnie nadal zima:P ale sie nie poddaje:D

      Usuń
  13. aż się cieplej na sercu robi jak patrzy na taki makijaż :-) kojarzy mi się z zachodem słońca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:) troche faktycznie przypomina zachod slonca:D

      Usuń