piątek, 29 marca 2013

Zwyklak na dziś

Hej!!

Jestem szczerze zawiedziona dzisiejszą pogodą :( znów pada śnieg!!
Miejmy nadzieję, że wiosna w końcu przyjdzie i przyjdzie szybko:P

Na dziś przygotowałam dość prosty makijaż, zwykły - dzienny i bardzo szybki w wykonaniu - czyli to, czego mi potrzeba w sytuacji kiedy mam zajęcia na 7.30 :P






Użyłam: bazy artdeco, paletki sleek oh so special i cienia pojedynczego essence (52) i mascary one by one maybelline.

A z racji zbliżających się Świąt Wielkanocy chciałabym wszystkim Wam życzyć wszystkiego najlepszego :D - przede wszystkim ciepłej, słonecznej wiosny i dużo zdrówka :)




PS. krótko po świętach rozdanie;)

Buziaki,





29 komentarzy:

  1. U mnie też pada śnieg :/ A Twoja propozycja makijażu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie delikatne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi ostatnio tez przypadly do gustu:)

      Usuń
  3. wg mnie ten makijaż dodaje takiej tajemniczości Twojemu spojrzeniu. poza tym to uważam, że fajnie oprawia Ci oczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, pogoda jest masakryczna :(( ja nawet nie mam weny na makijaże :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie biale swieta:( jestem niepocieszona...

      Usuń
  5. Cześć :)
    Kochana bardzo Cię proszę, jak będziesz cokolwiek wiedziała odnośnie tego, czy możesz pojawić się na Spotkaniu Lubuskich Blogerek to proszę daj znać :)
    Wiem, że jeszcze nie jesteś pewna jak z Twoim grafikiem, ale dla nas to bardzo cenna informacja, bo gdyby Ci się nie udalo to na Twoje miejsce może wejść ktoś inny. Trzymam jednak kciuki za to, zebyś mogła się pojawić. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie wyslalam maila z informacja:) BEDE :D i bardzo sie z tego powodu ciesze:) do zobaczenia:)

      Usuń
  6. czym rozświetlasz kącik ? w paletce sleek jest ten cień ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najczesciej uzywam bialego lekko blyszczacego cienia z paletki sunkissed

      Usuń
  7. nie moge sie napatrzec na Twoje oczy, sa zajebiste :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Twój blog do "LIEBSTER AWARD". Więcej info i pytania u mnie na blogu: http://maggielille.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie masz piękne oczko :) cudowności moje :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż i interesujący blog. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny makijaż,koniecznie muszę go wykonać na sobie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie rozświetliłaś wewnętrzne kąciki. Fajny dzienny makijaż,podoba mi się :)obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super ze sie podoba:) dodaje mi to motywacji;)

      Usuń