niedziela, 7 kwietnia 2013

II Spotkanie Lubuskich Blogerek


Hej!
Dziś krótko... wczoraj byłam na II Spotkaniu Lubuskich Blogerek. Było super! Przede wszystkim poznałam wiele świetnych dziewczyn :D Pozwoliłam sobie powiedzieć wiele, bo na spotkaniu było ponad 20 dziewczyn (jeśli się nie mylę to było nas dokładnie 24 osoby).
Jeśli kiedyś nadarzy Wam się okazja być na takim spotkaniu to gorąco polecam - super doświadczenie i przeżycie!


Organizatorki zdecydowanie stanęły na wysokości zadania - za co bardzo Wam dziękuję ;*


Uczestniczki spotkania - warto zajrzeć :


Oraz sponsorzy:

Przy okazji spotkania dostałyśmy trochę drobiazgów, o których później;)

 To chwilowo wszystko do napisania;)
Buziaki,



14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. szkoda, ze sie nie udalo bo bylo super:) moze nastepnym razem sie uda:)

      Usuń
  2. Świetnie było Cię poznać :) już nie mogę doczekać się kolejnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie było ;) Mam nadzieję,że zgadamy się na jakieś piwo jeszcze przed kolejnym spotkaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no było super :)
    obserwuję :) oczywiście z przyjemnością :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo bylo Cie poznac i reszte dziewczy:)

      Usuń
  5. kurde, ja nie wiedziałam o spotkaniu ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj szkoda bo warto bylo:) mozliwe ze w czerwcu bedzie kolejne;)

      Usuń
  6. Było extra i czekam już na kolejne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń