sobota, 13 kwietnia 2013

Nowości + makijaż

Hej! ;)

Jak dawno nic nie pisałam :P Wiecie jak to jest - studia, praca i te sprawy... wybaczycie mi, prawda? ;)

Co u mnie nowego? Poza nowościami, które dostałam na super spotkaniu blogerek jest parę ciekawych rzeczy.
Zacznę od prezentów ze spotkania:

1. Produkty Noni Care od  PULANNA - krem pod oczy, krem do twarzy, żel do mycia twarzy i 2 maseczki
-> te produkty cieszą mnie bardzo :)


2. Vipera - 2x cień do powiek - piękne kolory, lakier do paznokci i puder do twarzy


3. neuf bijoux - cuuuudowna bransoletka!! (zapraszam na ich fb: neuf bijoux )


 4. produkty firmy Goldwell od HandsomeMen klinika twoich włosów
- serum do termostylizacji
- balsam do wygładzania


 5. drobiazgi od wkrainienatury.pl


 6. Silcare - czyli cudny lakier do paznokci w moim ulubionym kolorze, krem do stóp i oliwka do skórek :)


 7. Conte - rajstopy i pończochy


 8. śliczna bransoletka i kubek od by dziubeka


9. Saszetka Pachnącej szafy i Herbata BIG-ACTIVE


Poza tym wszystkim ostatnio dokonałam "małych" zakupów. Do mych rączek wpadło:

1. nowe pędzle: Real Techniques i Hakuro



2. szampon Organix wygrany w wiosennym rozdaniu alledrogeria.pl

- więcej info na http://www.alledrogeria.pl/product.php?id_product=1033



A na koniec makijaż - moim zdaniem typowo imprezowy ;) Wybaczcie kiepska jakość zdjęć, ale były robione w kiepskim świetle wieczorem:P






U mnie już wiosna - a jak u Was?;>

Buziaki,

10 komentarzy:

  1. ach ile cud kosmetyków, super ;)

    a makijaż prześliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe dzieki:) kosmetyki zapowiadaja sie ciekawie:)

      Usuń
  2. Świetne produkty :) ale makijaż jest po prostu prześliczny:) idealny! Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż jest niesamowity - spojrzenie miażdży :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. cienie z vipery mają super kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda:D zaluje ze w ZG nie znalazlam miejsca gdzie mozna ich produkty kupic:P

      Usuń
  5. Je chce te pedzelki Hakuro! :( A oczka śliczne i jakie rzęsiska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tych pedzli hakuro brakowalo do szczescia:D strasznie chcialam je miec i ciesze sie ze w koncu sie na nie zdecydowalam:D a rzesy sztuczne niestety:P - odsyłam do recenzji

      http://martuszkowemakijaze.blogspot.com/2013/03/rzesy-fancy-lashes-firmy-technic.html

      Usuń