wtorek, 16 kwietnia 2013

Poczułam ciepło... Szaleństwo Sunset'em

Hej!

Jakiś czas temu kupiłam sobie paletkę sleek sunset. Zastanawiałam się między nią a respect. Zdecydowanie jestem zadowolona z zakupu, bo takich kolorów mi właśnie brakowało. A poza tym jakoś wyjątkowo je polubiłam :) Makijaż nią wykonany kojarzy mi się z ciepłem, którego doświadczam ostatnio - u mnie piękna pogoda :D Kojarzy się też z zachodem słońca, który ja uwielbiam <3

Efekty pierwszego makijażu z tą paletką:

 





Buźka,


36 komentarzy:

  1. cudowne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:) ciesze sie ze sie podobaja:D

      Usuń
  2. Świetnie połączone kolory, na wakacyjne szaleństwa idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki kochana:) oj bede szalec we wakacje:D i nie tylko;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze, ze sie spodobal:)

      Usuń
  4. piękne kolory :) mogłyby być jedynie bardziej roztarte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja uwielbiam te kolory:) a co do roztarcia to taki tez zrobilam na impreze ale zdjecia wyszly fatalne wiec darowalam sobie publikacje. jeszcze pewnie bedzie kiedys okazja powtorzyc i pokazac:) bardzo dziekuje za opinie:)

      Usuń
  5. Pięknie...mam obydwie paletki... tez napalilam sie na sunset jednak teraz cały czas uzywam respect:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, ja uwielbiam polysk i czesto uzywam blyszczacych cieni a te sa cudowne:)

      Usuń
  6. ślicznie! też mi chyba brakuje tej paletki. bo tam głównie te ciepłe kolorki są, które czasami by mi się przydały, ale cóż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:) ja uwielbiam te kolorki:) i dobrze sie w nich czuje:)

      Usuń
  7. Piękny makijaż :)rzeczywiście wygląda jak zachód słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie tak samo mi się kojarzy :) Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziek:) chyba wszystkim brakowalo ciepelka;)

      Usuń
  9. Masz talent, pięknie malujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie mi milo, ze tak uwazasz:) dziekuje:)

      Usuń
  10. świetny blog :)


    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra !! bardzo fajnie dobrane kolory, świetnie je rozmieściłaś :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki cudowny makijaż! Szkoda, że ja nie umiem się tak malować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki hehe, oj tam nie umiesz;p chyba mnie tu sciemniasz;)

      Usuń
  13. Pięknie :) Bardzo pozytywne kolorki :)Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za chęć udziału w projekcie ;) Mam nadzieje że będziesz się dobrze bawiła, pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie dobrane kolory, podoba mi się : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż. Piękny taki kolorowy. Bardzo crazy wygląda. Bomba normalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. super, chyba odkopię swoją paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe koniecznie. sunset to moja ulubiona paletka sleeka :D

      Usuń