wtorek, 28 maja 2013

Projekt układ słoneczny - dużo makijaży

Hej!
Nadal czekam na nowego laptopa (poprzedni dokonał swego żywota) i nie ode mnie zależy kiedy mogę wrzucić nowe posty, więc postanowiłam zaszaleć i wrzucić resztę makijaży, które robiłam w ramach suuper projektu - układ słoneczny :)


JOWISZ


 MERKURY






NEPTUN

  



PLUTON



SATURN






WENUS





URAN





I na koniec ZIEMIA - zielona planeta ;)




 Zapraszam na bloga organizatorki: http://pawie-piorka.blogspot.com

 Aż się zmęczyłam:P

Buziaki,




14 komentarzy:

  1. Kombos jakich mało, super! :D Saturn bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jowisz, Saturn i Ziemia - wow ;o Podziwiam Twój talent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki strasznie milo mi to slyszec:D

      Usuń
  3. Wszystkie makijaże pięknie wyszły! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale makijaży! co kolejny to lepszy! neptun mistrzowski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:D na niektore mialam wiecej czasu na inne mniej ale i tak jestem z nich zadowolona i ciesze sie, ze Wam sie podobaja:D

      Usuń
  5. Jakie kolorowe makijaże :) ziemia najładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Otagowałam Cię;) Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaszalałaś!! Cudne makijaże ;))

    OdpowiedzUsuń