środa, 22 maja 2013

Recenzja rzęs firmy ES II

Hej!!

Dziś obiecana jakiś czas temu recenzja kolejnych rzęs firmy ES, które otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem kkcenterhk.



Na oczach wyglądają tak:







Plusy (+) :
są bardzo elastyczne, podobnie jak rzęsy, które recenzowałam wcześniej - bardzo łatwo się je nakłada
pozwalają na stworzenie wizerunku dramatycznego, są intensywne - w sam raz na imprezy;)
duża ilość kompletów - 5
 po zdjęciu nie widać, że były używane - są wielokrotnego użytku

Minusy (-) podobnie jak w przypadku poprzednich rzęs:
cena
dostępność
brak kleju w zestawie


Moje doświadczenia z tymi rzęsami po pierwszym użyciu są bardzo dobre. Są bardzo dobrej jakości i łatwo się nakładają (ja jako nowicjuszka zdecydowanie sobie z nimi dość dobrze radzę;). Ogólnie - Polecam! :D
Przypominam o możliwości skorzystania z rabatu na zakupy w tym sklepie - 10% 
kod: martuszkowemakijaze



Po raz kolejny przypominam wszystkim o możliwości wzięcia udziału w rozdaniu 




Buziaki,


18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dzieki:D jestem z nich bardzo zadowolona:)

      Usuń
  2. są przepiękne, wyglądają niezwykle naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt super :) wyglądają naturalnie i bardzo powiększają oczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze czekam na moje rzęski od nich :D też współpraca. po Twojej recenzji jeszcze bardziej nie mogę się doczekać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie warto zwrocic na nie uwage:) ja czekam juz na kolejna paczke od nich :D ale bede szalec;)

      Usuń
  5. Cudne rzęsy. Efekt jest genialny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekt jest ekstra i bardzo te rzesy polubilam:D

      Usuń
  6. Wyglądają obłędnie! Na jakieś większe wyjście byłyby idealne ;)

    Zapraszam do mnie po krótkiej blogowej przerwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają na oczach :) Naturalnie a zarazem bardzo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń