sobota, 8 czerwca 2013

Busy day

Hej!
Jak Wam mija czerwiec? Mi bardzo pracowicie... pisanie 2 magisterek na raz nie jest łatwe. Do tego dochodzi praca i załatwianie formalności z absolutorium - ale udało się wszystko załatwić po naszej myśli.

Dziś III Spotkanie Lubuskich Blogerek :D Fajnie, że znów zobaczę dziewczyny! :) A później kolejne imprezy i spotkania... Mówię Wam - busy day... :P

Mimo, że ostatnio nie mam czasu na nic... na makijaż znalazłam czas:






Miłego dzionka kochane:)

Buziaki,

18 komentarzy:

  1. ahh cudnie podkreśla tęczówkę makijaż ;))

    miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjatkowo lubie takie cieple kolorki;)

      Usuń
  3. Ładnie :) bardzo mi się podoba :) fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny słoneczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę wypróbować na moich oczach. Bardzo mi się podoba.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny taki słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo aż mi się humor poprawił:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne złoto na powiekach!!! Jeżeli mogę wiedzieć to jakich cieni użyłaś?:) mi również się podoba u Ciebie i na pewno będę wpadać częściej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyłam paletki kupionej na bazarku (zdjęcie w poście http://martuszkowemakijaze.blogspot.com/2013/04/czego-uzywam-oczy-czesc-i.html) - paletka ma 12 kolorowych świetnie napigmentowanych cieni:)

      Usuń