poniedziałek, 17 czerwca 2013

III Spotkanie Lubuskich Blogerek czyli nowości

Hej!

Dziś post poświęcony wszelkim nowościom w mojej kosmetyczce ( chociaż tak na serio, to przydałby mi sie duży kufer na to wszystko hihi:)

1. Nowości pochodzące ze spotkania blogerek w Zielonej Górze

Sponsorzy spotkania to
Romantica
Paese
Lierac
Efektima
Glossybox
Yamira 



 - maseczki, peelingi, serum, olejek, odżywka do włosów, puder, zawieszka - same cuda:D

 2. Poza rarytasami od sponsorów spotkania lubuskich blogerek w mojej kolekcji pojawiły się:
- nowe kolczyki


 - kredka do brwi FM


 - Douglas'owe zakupy


 - nowa pomadka essence, eyeliner w pisaku essence, chusteczki do demakijażu Douglas ( w sam raz na mój wyjazd do Paryża) i próbka kremu clinique


- pędzel do cieni Douglas (w końcu znalazłam pędzel, który idealnie współpracuje z cieniami kobo)


- pędzel do różu Douglas (milusi;), lakier do paznokci essence i próbka perfum



3. Dodatkowo jakiś czas temu dostałam paczkę od Vipery ( wstępnie mogę powiedzieć, że jestem z niej baaaardzo zadowolona :) W przesyłce znalazł się lakier do paznokci, podkład matujący i puder :) Już niedługo recenzja  ;)



To by na razie było tyle :)


Buziaki,

16 komentarzy:

  1. A na jakiej zasadzie uczestniczy się w takich spotkaniach blogerek? Są jakieś warunki czy jeśli ktoś chce to wyraża chęć? Wydaje mi się, że takie spotkanie to musi być naprawdę bardzo bardzo fajne przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uczestnictwo opiera się na chęci, czasem dochodzi symboliczna zrzutka na opłatę za wynajęcie sali. Przeżycie jest super! można poznać wiele interesujących osób, poznać opinie, wypróbować nowe kosmetyki:) ogólnie same plusy:)

      Usuń
  2. Ojej, raj kosmetykowy :) Piękne cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe zobaczymy jak sie beda sprawdzac. jedyne co juz przetestowalam to pedzle i sa suuper:D

      Usuń
  3. nie miałam żadnego z tych produktów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po wstępnym testowaniu polecam eyeliner essence i kredkę do brwi fm. poza tym zdecydowanie polecam pędzle douglas - są świetne :)

      Usuń
  4. Ojjj aż zazdroszczę :D tyyyle produktów do testowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzelki mnie zainteresowały. Możesz zdradzic jaki jest ich koszt ;)
    Póki co mam swoje wymarzone pędzle RT i je uwielbiam wręcz i kilka pędzelków do oczu Ecotools.
    Masz taki sam wisior jak ja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pędzel do cieni to koszt ok 15zł, pędzel do różu to koszt 30-40zł (nie pamiętam dokładnie) :)

      Usuń
  6. nice products! :)

    Why don't you join my giveaway? :)
    fantasyfashioned.blogspot.de

    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazbierało się troszkę tych nowości ;) Ja po Rossmanowskiej promocji staram się teraz ograniczać z zakupami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ja w rossmannie kupilam podklad, plyn micelarny i tonik ale zadna z tych rzeczy nie byla dla mnie nowoscia wiec ich nawet nie uwzglednialam w tym wpisie:P

      Usuń