sobota, 1 czerwca 2013

Urodziny

Hej :)

Nie wiem jak Wam, ale mi czas ucieka strasznie szybko. Dopiero co zaczynałam studia, a tu już koniec. Latka lecą - dziś skończyłam 24 lata :P Świętowanie w tym roku, jak i z resztą większość urodzin odbywa się w domu. Pogoda nie nastraja niestety na grillowanie, ani tego typu działania, mimo to dzień jest całkiem przyjemny :) Najprzyjemniejsze oczywiście jest delektowanie się tortem :D
Nawet google złożyło mi życzenia hehe i przypomniało jak bardzo uwielbiam słodkości;)


Jak już się tak rozpisuję to może podzielę się z Wami kolejnym makijażem;>







 Uwielbiam takie makijaże ;)





To już wszystko na dziś, jutro biorę się za wyniki rozdania :D
Wszystkim Wam życzę udanego Dnia Dziecka, a sobie...




Buziaki,

26 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin! Moja siostra też ma dzisiaj urodziny - Marta dzisiaj skończyła 18 lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe jak fajnie:) nawet imie sie zgadza:P dzieki:D

      Usuń
    2. Siostra dziękuję za życzenia i Tobie też kazała złożyć je jeszcze raz :) Do zobaczenia w sobotę :)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego !!! śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż przecudowny!! ;))

    100 lat życzę ;)
    ja tydzień temu kończyłam 4 lata więcej, masakra jakaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. STO LAT! (;
    smacznego tortu!
    i smakowity ten makijaż! taki kolorowy! (;

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!
    a makijaż przeuroczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie Happy Birthday!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 lat :) ja już 25 ;/ a też mam wrażenie że dopiero co zaczęłam studia :( piękny makijaż, lubię takie kolorowe make upy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super makijażyk:) wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To spóźnione życzonka ode mnie! :) Wszystkiego najlepszego, a przede wszystkim spełnienia marzeń!! :)
    A makijaż super, na prawdę, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego naj!!

    A makijaż hipnotyzujący :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego :) a ten makijaż jest naprawde przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dacie wiarę? Mój najlepszy kumpel, niejaki Adam Hofman ma czelność mówić, że jestem osobnikiem niereformowalnym jeżeli rzecz dotyczy makijażu oraz uczesania! Skandal normalnie. Na szczęście dzięki Tobie i takim wpisom mam moc, aby pokazać mu że się myli.

    OdpowiedzUsuń