piątek, 19 lipca 2013

Recenzja Bourjois Healthy Mix

Hej!

Dziś przychodzę do Was z recenzją mojego ukochanego podkładu Bourjois Healthy Mix.
źródło: wizaz.pl

Najpierw co pisze producent:
Bourjois rozświetlający, owocowy podkład Healthy mix zapewnia promienny wygląd i wspaniały blask, który będzie utrzymywał się na skórze przez 16 godzin.
Delikatna i kremowa formuła podkładu subtelnie integruje się ze skórą, dzięki temu efekt makijażu jest bardzo naturalny.
Podkład nadaje się do każdego typu skóry. Oferuje jednorodny makijaż i pół-matowe wykończenie, które zapewnia cerze świeży, naturalny wygląd.
Owocowy, wspaniały zapach podkładu stanowi koktajl z owoców, następnie bukiet kwiatów i na końcu białe piżmo i szlachetne drzewa. Kompozycja ta tworzy delikatną aurę, która pozostawia na skórze trwały, piękny zapach.
Koszt: około 50zł za 30ml (ale często są promocje)



Co ja myślę jako posiadaczka cery naczynkowej i mieszanej:


Plusy:
- daje naturalny efekt i nie tworzy maski na twarzy,
- sporo odcieni (w tym jasne, co rzadko się zdarza na rynku)

- jest trwały, u mnie wytrzymuje praktycznie cały dzień
- nie ściera się,
- nie ciemnieje co jest dla mnie bardzo bladej osóbki jest strasznie ważne :P
- pompka się nie zacina przy dozowaniu podkładu,
- wydajny, niecała pompka starcza pomalowanie całej twarzy,
- cera wygląda na wypoczętą,
- nie zapycha,
- nawilża,
- nie podkreśla suchych skórek,
- ma śliczny, owocowy zapach,
- pompka próżniowa (ale tylko w starym opakowaniu, obecnie na rynek weszły już nowe, szklane i bez próżni - a szkoda),

- dostępność (praktycznie każdy Rossmann, w innych drogeriach też można go spotkać),
- idealna konsystencja.

Minusy:
- cena,
- nie kryje niedoskonałości.



OCENA: 4,75/5 


Polecacie jakieś dobre podkłady?;>


Buziaki,



Materiał przygotowany dla portalu: http://www.female.pl/

12 komentarzy:

  1. Kiedyś rozważałam zakup tego podkładu, ale padło na inny.
    Osobiście polecam podkład Paese, Long Cover Fluid. Ja posiadam wersję do cery tłustej i mieszanej, jestem bardzo zadowolona. W razie co - recenzja u mnie na blogu :) Chociaż każdy podkład jaki posiadam sprawdza się lepiej od kiedy nakładam je pędzlem Hakuro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kusil mnie ten podklad z paese ale wszystkie odcienie sa za ciemne, jest on zdecydowanie trudno dostepny przynajmniej tu gdzie ja mieszkam. ja uwielbiam hakuro i nie wyobrazam sobie nakladania podkladu np palcami;p

      Usuń
    2. Jakiś czas temu pojawił się odcień porcelanowy, jaśniejszy niż nr 1, może podpasuje?

      Usuń
    3. ooooo :D nie spotkalam sie z nim ani w rossmanie ani douglasie ale bede go wypatrywac, dzieki za info :*

      Usuń
  2. bardzo go lubię, jeden z moich ulubionych podkładów. jednak faktycznie, zdecydowanym minusem jest cena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak zdecydowanie cena jest za wysoka... ale podklad jest dla mnie idealny:)

      Usuń
  3. ja niestety potrzebuję od fluidu krycia niedoskonałości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam ten bol, ale ja postanowilam postawic na korektor miejscowo :)

      Usuń
  4. Hej kochana! Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Otagowałam Cię to świetnego tagu Liebster Tag. Mam nadzieję, że weźmiesz udział. http://lllilian.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń