wtorek, 20 sierpnia 2013

I am feeling blue today

Hej!

Dziś nie jest dobry dzień - zgubiłam kolczyka, uciekł mi autobus... ahh to życie... no ale cóż... trzeba sobie jakoś radzić.
Na poprawę humoru oczywiście były zakupy :)

- główny zakup to cień sypki INGLOT, który kusił mnie już jakiś czas - numer 35 :)

A teraz czas na makijaż:
źródło: www.inglotcosmetics.com/

Jest piękny!! 

Już niedługo makijaż przy jego użyciu :D 

A teraz czas na makijaż: 







 No i to by było na tyle... chwilowo ;)

Buziaki,






16 komentarzy:

  1. I pigment i makijaż - cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki :) jakich cieni używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:) odsylam do posta o kosmetykach, ktore uzywam. a tak w skrocie zazwyczaj uzywam paletki 120cieni lub 12 cieni tez w paletce z bazarku :)

      Usuń
  3. piękny makijaż
    a i cień prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładny makijaz, podziwiam takie osoby jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie milo mi to slyszec:) dziekuje:)

      Usuń
  5. Nowy nabytek wydaje się być świetny !

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie polaczenia kolorystyczne, makijaz super Ci wyszedl!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega paka kosmetyków do zgarnięcia! Zapraszam do mnie na rozdanie:D
    http://myszolec.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-na-blogu-rzeczy-mae-i.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Już od dawna chodzą za mną takie kolory na powiekach, ale boję się zaryzykować :( Bardzo ładnie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do odwaznych swiat nalezy, probuj ;)

      Usuń