piątek, 16 sierpnia 2013

Kolorowo, kolorowo

Hej dziewczyny!

Wakacje to świetny czas by szaleć kolorami, chociaż ja osobiście robię to nie tylko latem ;)

Zanim makijaż chciałabym podziękować wszystkim, którzy oddali na mnie swój głos w konkursie makijażowym o którym była mowa w poprzednim poście ;* Po buziaku dla każdego! Niestety nie udało się niczego wygrać, ale i tak jestem zadowolona z efektu i z miłego przyjęcia mojego pomysłu :)

Mam nadzieję, że mój dzisiejszy makijaż się Wam spodoba:








Przy okazji tego posta chciałabym Was prosić o zaglądnięcie na stronę http://www.misspolka.pl/profil-21232.html i oddanie głosu na moją piękną przyjaciółkę :) W imieniu swoim i Sandry dziękuję :*




Buziaki,

22 komentarze:

  1. byłabym wdzięczna gdybyś kiedyś jak znajdziesz chwilke czasu zrobiła turotial do jakiegoś makijażu :) jestem kompletnym beztalenciem w tej kwestii a tak może chociaż dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe na pewno dasz rade:D trzeba tylko troche posciwczyc:) na poczatek polecam filmiki Katosu na yt a tutorial postaram sie zrobic juz niedlugo:)

      Usuń
  2. ładnie współgra z kolorem tęczówek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kolorki :) Muszę spróbować takiego połaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie kolorów.
    Uwielbiam twoje makijaże :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie milo mi to slyszec:D dzieki takim slowom mam jeszcze wieksza motywacje:) dziekuje:)

      Usuń
  5. fajne połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, lubię fiolety choć na oczy nakładam je niezwykle rzadko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mowiac ja tez rzadko, chociaz ostatnio sie przelamalam:D dziekuje za mile slowa:D

      Usuń
  7. śliczne kolorki! bardzo fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ piękny makijaż ;)))
    takich kolorków chyba ze sobą nie łączyłam jeszcze ;) czas nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie połączenie :) świetny make up :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiałabym się kiedyś umówić do Ciebie na jakiż makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie ma mnie teraz w zielonej, chwilowo jestem w miescie rodzinnym, ale planuje tam wrocic jesli bede miala taka mozliwosc wiec moze wtedy albo jak bede kiedys tam w odwiedzinach to sie mozemy umowic na male malowanie:)

      Usuń
  11. bardzo ładny :) ja jakoś nie mogę przekonać się do fioletu, no chyba że jest bardzo ciemny :D

    OdpowiedzUsuń