piątek, 23 sierpnia 2013

Na poprawę humoru - kolory

Hej wszystkim!

Na wstępie zapraszam wszystkich do polubienia mnie na FB  -> KLIK (opcja ta jest też dostępna w prawym pasku bocznym)

Czasem miewam takie dni... kiedy zupełnie nic mi się nie chce... a zrobić muszę tak wiele! Wtedy, żeby poprawić sobie humor sięgam po moją (nie) tajną broń :D KOLORY!!

Dziś mój ulubiony kolorowy makijaż:


 Wersja bez sztucznych rzęs:




 I wersja wzbogacona o rzesiska (ES lashes)






 Podoba się? ;>

W ogóle wpadłam ostatnio na szalony pomysł.... Co byście powiedziały na konkurs makijażowy? oczywiście z nagrodami :D

Jeśli macie ochotę, to ja mam już na niego pomysł! Dajcie znać :)

Buziaki,





30 komentarzy:

  1. Wszelkie konkursy - jak najbardziej :) Makijaż podoba się, uwielbiam kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i ja bym się na taki konkurs skusiła:D a makijaż super, sztuczne rzęsy dodają pazura:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo, i zapraszam na konkurs, ktory predzej czy pozniej sie odbedzie:)

      Usuń
  3. I znowu piękne kolory na powiekach :) Cudnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie , aż mnie naszło na zrobienie kolorowego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem jak najbardziej za konkursem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż, uwielbiam takie kolorowe! :)
    konkurs może być :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne połączenie kolorów, świetne rozświetlenie w wewn. kąciku, świetny makijaż :)

    Co do konkursów, z reguły nie biorę udziału, bo nigdy nie potrafię nic fajnego wymyślić w temacie konkursu, ale chętnie pooglądam prace uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie mi milo, ze sie spodobal makijaz:D a co do konkursu to zawsze warto wziac udzial dla samej zabawy chociazby:D

      Usuń
  9. Pięknie! A z rzęsami to już cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny - bardziej podoba mi się pierwsza wersja;*

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki na wszystkie miłe komentarze:D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny!
    pozdraiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń