czwartek, 29 sierpnia 2013

Nowości

Hej!

Dziś post z nowościami, których się nazbierało :P

Zacznijmy od początku:

1. pędzelek do cieni Douglas


 2. cień Inglot - była już o nim mowa

3. biżuteria


 I wyprzedażowe zdobycze:

4. cień Inglot z ok.20zł na 8zł (widać go też na zdjęciu grupowym)



poza nim:
-eyeliner pierre rene HI-TECH (18.99zł - cena regularna)
- rzęsy Catrice (2.99zł z 15.99zł)
- cień sypki essence (1.99zł)
- cień Catrice (1.99zł)
*i tester podkładu mineralnego Maybelline

 Po za tym (w końcu) zdecydowałam się na Revlon Colorstay - akurat w drogerii był w promocji z 69zł na 50zł :P


Niezłe łupy, co?

To na razie na tyle, a już niedługo nowy makijaż :)


Buziaki,


6 komentarzy:

  1. Mi się te zakupy baaardzo podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy :)Ale następnym razem polecam kupować Revlon przez Internet, wychodzi duuużo taniej. Np w drogerii Cocolita jest teraz promocja i kosztuje 29,99, a przynajmniej była taka jeszcze kilka dni temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o prosze! ale w sumie tez tanio kupilam bo nie za 70 tylko za niecale 50:P wiec stratna nie jestem bo z cocolity jest jeszcze dodatkowo za wysylke:P a poza tym jak pierwszy raz cos kupuje to lubie to zobaczyc na zywo:) ale na przyszlosc zapamietam dzieki:)

      Usuń
  3. miałam Colorstay ,.. ale nie polubiłam się z nim
    teraz to ja wolę minerałki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie kusil i kusil :) mineralne podklady tez lubie:)

      Usuń