środa, 7 sierpnia 2013

Sleek Lip4 Siren

Hej!

Dziś mam dla Was recenzję paletki, którą dostałam od alledrogeria.pl do przetesowania :)

Mowa o Sleek Lip4 Siren. Muszę przyznać, że jestem nią zauroczona. Mam w swojej kolekcji paletkę z 4 pomadkami, które dostałam od cioci z USA. Myślałam, że nigdy jej nie zdradzę. Muszę powiedzieć, że obiema jestem równie zachwycona obiema. No.. ale do rzeczy :P


Co piszą o produkcie :
Sleek Lip 4 Palette to wyjątkowa paleta czterech mocno napigmentowanch szminek o matowym, błyszczącym i satynowym wykończeniu.
Kolory można stosować pojedynczo, lub mieszać uzyskując nowe, niepowtarzalne odcienie.
Do zestawu dołączony jest wygodny pędzelek i lusterko.

Co ja zauważyłam:

Plusy:
- solidne i wygodne opakowanie z lusterkiem,
- trwałość,
- pędzelek w zestawie (dla mnie jest trochę spory, ale myślę, że się przyzwyczaję),
- cena nie jest zbyt wysoka jak za 4 pomadki,
- całkiem przyzwoicie się trzyma na ustach,
- mocna pigmentacja,
- możliwość mieszania kolorów,
- różnorodność kolorów w różnych paletkach, 6 paletek do wyboru ogólnie (nie wiem czy wszystkie są już dostępne w Polsce, ja spotkałam się z dostępem do 5).

Minusy:
- każdy kolor ma inna konsystencję, co może zaskoczyć, ale nie jest dużą wadą (dla niektórych może to być plusem).

Ocena: 4.9/5

Moim zdaniem warto wypróbować :)

A teraz kilka fotek:



Kilka pomysłów wykorzystania pomadek Sleek Lip4 - ombre i dwukolorowe usta.


Dodatkowo można je mieszać z innymi pomadkami, nawet innych firm - ja już to sprawdziłam i zmiksowałam 2 paletki tworząc bardzo delikatny look.




 Swatche:

To by było na tyle. Mam nadzieję, że recenzja się przydała :)

Buziaki,


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. sa inne zestawienia :) te kolory to zdecydowanie moje kolorki, no ale co kto lubi, trzeba czuc sie dobrze w nich i tyle:)

      Usuń
  2. ja się głupio czuję z pomalowanymi ustami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bez pomadki nie wychodze z domu;)

      Usuń