środa, 18 września 2013

Nowości i makijaż

Hej dziewczyny!!

Powoli muszę szykować się do obrony (mam nadzieję, że będziecie trzymać za mnie kciuki:P), więc mam ciut mniej czasu na blogowanie...
Mimo to mam dla Was krótki post o moich nowościach i makijaż :)


To zaczynamy!

1. Makijaż


2. Zakupy to:
- kolagenowe płatki pod oczy x2,
- pigment kogo (krwisto-czerwony),
- pigment essence (bardzo błyszczący, subtelny róż),
- pędzelek do eyelinera,
- mascara essence stay no matter what - wg mnie bubel:(   - efekt na zdjęciach makijażu
- zestaw 29 pędzli :O


Przy okazji przypominam o możliwości głosowania na mój skromny jesienny makijaż w konkursie u kosmetycznej hedonistki:

- wystarczy kliknąć "Lubię to" --> KLIK

 Buziaki!





24 komentarze:

  1. prześliczny makijaż, ja dzisiaj w nieco podobnej kolorystyce malowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten fioletowy "dymek" nadaje mega tajemniczości spojrzeniu, a zakupy bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. przyda sie troche szczescia:) juz mam mega stresa:P

      Usuń
  4. Ja na wstępie również życze powodzenia na obronie! :)
    Makijaż świetny :)
    Mam pytanko odnośnie zestawu pędzli - gdzie kupiłaś? czy są z włosia syntetycznego? Jeśli bd miała okazje przetestować, to mocno bym poprosiła o opinie bo zamierzam sama się zaopatrzyć ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, każde takie miłe słowa dodają mi otuchy:)

      pędzle kupiłam od koleżanki, która dostała je w prezencie (wydaje mi się, że są to oryginalne pędzle MAC - ale nie jestem pewna bo nie wiem jak to sprawdzić, chociaż ze wstępnych obserwacji widzę, że są bardzo dobrej jakości). Wszystkie pędzle są z naturalnego włosia. Jeśli chcesz kupić podobny zestaw to polecam czytanie recenzji danej firmy.

      ja baaardzo sobie chwalę pędzle hakuro i douglas - nigdy nie miałam z nimi żadnych problemów. na pewno napiszę o tym zestawie parę słów jak dłużej go poużywam:)
      pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  5. obrona to pestka ;)))
    3mam kciuki ;)

    makijaż śliczny, zmysłowy taki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe oby, wszyscy tak mowia... ale mnie jakos to nie przekonuje... moja obrona lic. byla dziwna i nie wspominam jej dobrze... mam nadzieje ze teraz bedzie lepiej:)

      dziekuje za mile slowa:D

      Usuń
  6. Zdolniacha z ciebie. Przepiękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy :) makijaż też mi się podoba :) a co to za pigment Kobo, czyżby Hot Orange?? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, kobo ale to akurat jest golden rose i do tego fiolefowy inglot:)

      Usuń
  8. Super dobrałaś kolorki ;) makijaż do konkursu bardzo fajny, prawie w klimacie jesiennym ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż, ten konkursowy także :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko jaki śliczny ten makijaż! Kocham fiolety. Aż mi szczęka opadła :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. straaasznie mi milo to slyszec:) dziekuje bardzo!

      Usuń