poniedziałek, 16 września 2013

Pory roku - konkurs

Hej!

Ostatnio znów postanowiłam wziąć udział w konkursie - Pory roku :D Momentalnie przyszła mi do głowy jesień, która powoli się zbliża. Poza tym cudowanie czuję się w kolorach jesieni na oczach!

Konkurs organizuje kosmetyczna hedonistka :D

Mam nadzieję, że makijaż przypadnie Wam do gustu na tyle by na mnie zagłosować na FB ;)

- wystarczy kliknąć "Lubię to" --> KLIK

a o to moja jesień:


Za wszystkie głosy baaardzo Wam dziękuję ;*

Buziaki,


12 komentarzy:

  1. Boska ta Twoja jesień :D Kolorki pięknie połączone!

    OdpowiedzUsuń
  2. kliknięte:)ślicznie to zmalowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieniowanie idealne!:) Dodałabym tylko kreseczkę, no ale to moje takie małe zboczenie..;))
    150obserwatorka wita!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:D a ja czasem lubie z kreska, czasem bez:P zalezy:)

      Usuń
  4. Piękny makijaż! Uwielbiam oczy podkreślone na złoto - pięknie wtedy wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:) tez lubie zlote powieki!:D

      Usuń
  5. Śliczny makijaż! Na prawdę dobra robota!:)
    Jak ja zazdroszczę niebieskookim.....! :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń