piątek, 13 września 2013

Powoli zbliża się jesień...

Hej dziewczyny!

Ten tydzień był wyjątkowo zakręcony... wyjazdy do Zielonej Góry totalnie mnie wyczerpały... Dziś miałam chwilę odpoczynku, więc miałam okazję zrobić nowy makijaż :)
U mnie powoli pogoda jesienna za oknem...więc i makijaż na oczach też w tych odcieniach ;)
jeszcze nuta zieleni, ale kierunek - bardzo ciepłe kolorki: żółty, pomarańcz i brąz.


Z racji bycia Ambasadorką Mary Kay dostałam propozycję zorganizowania warsztatów makijażowych (pielęgnacyjnych), które byłyby prowadzone przez przedstawicielkę Mary Kay (Starsza Niezależna Dyrektor Sprzedaży Mary Kay).

Powiedzcie mi, byłybyście zainteresowane takim spotkaniem w Zielonej Górze lub Gorzowie Wlkp. ??

22 komentarze:

  1. nawet nie wiesz jak bardzo mi sie taki makijaz podoba, delikatny w barwach jesieni- no cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, lekki i romantyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cos w tym jest co mowisz z tym romantyzmem ;) dzieki wielkie!

      Usuń
  3. makijaż naprawdę zjawiskowy jak dla mnie:)faktycznie widać w nim prawdziwą polską złotą jesień:)szkoda, że mieszkam w ogóle w drugim końcu Polski, bo takie warsztaty to by mogła być ciekawa rzecz:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie mi milo:) mysle, ze w Twojej okolicy takie spotkania tez beda organizowane:)

      Usuń
  4. Świetnie dobrane kolory wyraziste, a zarazem delikatne, masz piękne oczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycający ! Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie kolorków :) bardzo ładny makijażyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny makijaż :) i śliczne foto ! :) właśnie takie zdjęcia chcę zrobić, ale nigdy nie potrafię złapać tej chwili kiedy las jest tak kolorowy :(


    Niestety mam za daleko do tych miejscowości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo:)
      a co do spotkania to warto sie dowiadywac czy w Twoim rejonie bedzie bo takie spotkania beda w calej Polsce :)

      Usuń