środa, 25 września 2013

Zapowiedź konkursu

Hej!!

Wracam z Zielonej Góry z dobrymi wieściami :D
Obroniłam się na 5 i od dziś jestem panią magister :) żeby nie było tak lekko, to jeszcze czeka mnie obrona z drugiego kierunku :P hehe.. zachciało się...

A teraz do rzeczy!

Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad konkursem dla Was i wpadłam na pomysł konkursu "Inspiruj się najlepszymi".
- główna idea polega na tym, że wybieracie jedną z blogerek, wizażystek, które publikują swoje makijaże i inspirujecie się nim :)
- oczywiście przewidziane są nagrody (nadal jestem w toku ich zbierania - niedługo postaram się je pokazać)
- czas trwania - od dziś do końca października (czasu jest dużo, ale nie zwlekajcie;) do 8.11.2013 ;*
- jedyny warunek uczestnictwa - opublikowanie informacji o konkursie na fb/blogu (info podajcie w mailu)
- będzie mi też miło jeśli zaobserwujecie mojego bloga i polubicie na fb
- wygra 1 osoba, którą wybiorę ja i moje przyjaciółki
- będą też wyróżnienia ;)
- MOŻNA WYSŁAĆ NIEZLICZONĄ LICZBĘ PRAC - KAŻDA BĘDZIE OSOBNO TRAKTOWANA ;) 


 Mnie najbardziej inspirują:
- Linda Hallberg
- Katosu
- Michelle Phan





Nie pozostaje Wam nic innego jak szukać inspiracji i coś zmalować:D

BANER:
dostępny do udostępnienia na: KLIK



Wszystkie prace proszę wysyłać na: martuszkowe_makijaze@wp.pl

Ściskam Was mocno,



33 komentarze:

  1. Gratuluję!! :) świetny pomysł na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gartulację! ja też w końcu muszę wybrać się na mgr zrobiłam sobie przerwę i teraz jest bardzo ciężko wrócić! A Tobie gratulacje i powodzenia na przyszłej obronie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję Pani Magister!:)
    Ja z chęcią coś na ten konkurs zmaluję jak znajdę czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję obrony i piątki! Super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak nie zapomnę to coś zmaluję :D
    a Ciebie zapraszam do przyłączenia się do mojego nowego projektu ;) szczegóły u mnie na blogu. będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachecam:) bo moze byc fajna zabawa:) a projekty bardzo lubie wiec czemu nie:)

      Usuń
  6. Gratuluję obrony a te wszystkie panie wyżej uwielbiam, również są moimi inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:) w takim razie zachecam do udzialu w konkursie:D

      Usuń
  7. kurcze, jakoś przeoczyłam Twój konkurs, na szczęście jest jeszcze trochę czasu więc mam nadzieję, że uda mi się coś fajnego zmalować. Tylko teraz musze poszukać inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bedzie mi bardzo milo:) czekam na maila z praca:D:*

      Usuń
    2. właśnie wysłałam maila z pracą konkursową :)

      Usuń
    3. suuper:D bardzo mnie to cieszy:D

      Usuń
    4. Przepraszam zgapiłam się :P właśnie udostępniłam informacje o Twoim konkursie na fb :)

      Usuń
  8. Z chęcią coś zmaluje na Twój konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może coś zmaluję ale nie obiecuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłoszenie wysłane. Udostępnione na fb;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super:D przypominam, ze udostepnienie musi byc publiczne:)

      Usuń
  11. Już nie mogę ię doczekać wyników :) Dziewczyny, próbujcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe:) widze wszyscy niecierpliwi:) a ja mam taki ciezki wybor;)

      Usuń