piątek, 18 października 2013

Przypomnienie o KONKURSIE

Hej!! 

Ja już po wakacjach... niestety :(  Chociaż muszę przyznać, że tego właśnie mi było trzeba!

A teraz do rzeczy. Przypominam o trwającym konkursie - na razie dostałam tylko kilka prac:(
Mam nadzieję, że uda mi się Was odrobinę zmobilizować nagrodami:

Co do wygrania?
- cień essence
- cień catrice
- cień inglot
- rzęsy firmy ES (A504)
- błyszczyk essence w modnym jesienią kolorze
- kredka essence
- próbki kremów
* postaram się jeszcze coś dorzucić ;)


Baner do udostępnienia (warunek wzięcia udziału w konkursie) -> KLIK


I jak nagrody? mogą być? ;>

CZAS TRWANIA - do 31 października     8.11.2013r.
Wszystkie prace wysyłajcie na maila martuszkowe_makijaze@wp.pl

Buziaki,

6 komentarzy:

  1. jajestem gapa i znowu zapomnialam ale juz pamietam kochana! coś utworzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak znajdę więcej czasu to coś zmaluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie biorę ale wszystkim powodzonka życzę :)

    Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka szkoda:) mimo wszystko strasznie mi milo:)

      Usuń