poniedziałek, 7 października 2013

Zbiorowa recencja paczki od Vipery

Hej!
W końcu zebrałam się do zbiorowej recenzji paczki od Vipery :)

Co było w paczce:



1. Podkład Vipera MatteHi (ja mam odcień 2 - trochę za ciemny dla mnie)

zalety:
-matuje, ale na krótko (więc jeśli ktoś ma duży problem ze świeceniem to raczej odpada),
- dobrze się rozprowadza,
- miły zapach,
- estetyczne opakowanie,
- nie tworzy efektu maski,
- nie warzy się,

- bardzo niska cena,
wady:
- kiepskie opakowanie pod względem wygody - tubka, z której zdarza się wylewać za dużo produktu,
- dostępność (w małych miastach ciężko go dostać).

2. Puder brązujący Cashmere Veil Vipera (z drobinkami)

zalety: 
- nadaje piekny efekt wykończeniowy,
- miły zapach

- baaardzo wygodne opakowanie z puszkiem
- lusterko 

- niska cena
wady:
- dostępność (j.w.)

 3. Lakier do paznokci Viper Belcanto (niebieski)

zalety:
- trwały,
- ładny odcień,
- wąski pędzelek - precyzyjny,
- przyjemna konsystencja,
- wygodne opakowanie,
wady:

- dostępność (j.w.)
- trzeba aż 2-3 warstw by pokryć paznokcie,
- wysoka cena jak na lakier do paznokci.


Ogólnie polecam puder i podkład (dla mniej wymagających), lakier mi zbytnio nie podszedł.
 

To już wszystko na dziś :)

Buziaki,















 

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja lubie tylko niektore:P np cienie do powiek i pudry:)

      Usuń
  2. Nie przepadam za pudrami z drobinkami, efekt niekoniecznie jest taki jak chcemy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogolnie lubie, nawet bardzo. chociaz masz 100% racji trzeba uwazac przy ich nakladaniu by nie zrobic sobie krzywdy:) dziekuje za opinie:)

      Usuń
  3. a ja mam pytanko: ile porac można wysłać na konkurs..? Bo spodobała mi się ta zabawa i najchętniej bym na jedenej nie skończyła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co... zaszalejemy - mozna wyslac niezliczona liczbe prac, kazda praca bedzie oceniana i wygra najlepsza :)

      Usuń
  4. Hm, podkład to bym sama wypróbowała ;D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń