poniedziałek, 11 listopada 2013

Dzisiejszy makijaż

Hej Kochane!

Dziś szybka fotka (niestety z racji mocno pochmurnej pogody kiepskiej jakości) makijażu, który dziś gości na moich powiekach :)



Powiem Wam szczerze, że mam strasznie ciężki wybór z Waszymi pracami. Postanowiłam więc, że poza wygraną będzie wyróżnienie - ta osoba dostanie drobiazgi, które dorzuciłam wcześniej.
Przebrnęłam przez pierwszy etap oceny prac i muszę przyznać, że nie wiedziałam, że będzie mi aż tak ciężko :P
WSZYSTKIE JESTEŚCIE BARDZO UTALENTOWANE!!



Życzę Wam miłego dnia :)
Buziaki,

40 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :) pięknie się górna powieka mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mejkap! :) W ogóle masz piękne oczy i te rzęsy *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dziekuje, milo mi to slyszec:) rzesy niestety do doklejane:P ale efekt bardzo lubie:)

      Usuń
  3. świetny! swoją drogą prześliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się połączenie zieleni z różem fajnie to wymyśliłaś :) ciekawa jestem wszystkich prac konkursowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje kochana:D postaram sie opublikowac wszystkie w poscie z wynikami:)

      Usuń
    2. To cudownie, ciekawa jestem co zmalowały inne uczestniczki ! Rzęski od razu rzucają się w oczy :)

      Usuń
  5. Śliczny mejkap, powiało wiosną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba sobie jakos poprawic humorek;)

      Usuń
  6. Mimo pochmurnej pogody jednak masz słońce na oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie mnie to się chyba nigdy nie uda uchwycić brokatu na powiece;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki, ale to nie brokat;) tylko mega swiecacy pigment;)

      Usuń
    2. no tak pyłek, ale mi chodziło ogólnie. Wszystko co sie świeci gubi sie na zdj;/

      Usuń
    3. to fakt, masz 100% racji... latwo zgubic ten efekt

      Usuń
  8. Makijaż super! Zieleń z różem..? nie wpadłabym na to, jestem zaskoczona jakie to ładne połączenie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, czasem potrafie zaskoczyc;) wynika i wszystkie prace postaram sie opublikowac jak najszybciej:)

      Usuń
  9. A kiedy wyniki czy coś.? Nie mogę się doczekać prac reszty uczestniczek!
    No i tego kto wygra! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki perłowy makijaż:) pięknie błyszczy też różowy cień:) !!! pozdrawiam i zapraszam w moje skromne makijażowe progi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo:D na bank zajrze do Ciebie;)

      Usuń
  12. Świetny makijaż !
    _____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ty masz piękne oczęta!
    Hmm jestem bardzo ciekawa wyników:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziekuje:) wyniki juz jutro:D

      Usuń
  14. super połączenie!

    Jeżeli masz ochotę serdecznie zapraszam Cię na moje rozdanie;)
    Do wygrania niespodziankowa paczuszka;)

    OdpowiedzUsuń