poniedziałek, 18 listopada 2013

IV Spotkanie Lubuskich Blogerek i warsztaty pielęgnacyjno-makijażowe Mary Kay

Hej Kochani!!

Dziś post o świetnym spotkaniu lubuskich blogerek. Spotkanie odbyło się w bardzo kameralnym gronie świetnych dziewczyn. Główną atrakcją były warsztaty pielęgnacyjno-makijażowe z marką Mary Kay. Jako Ambasadorka Mary Kay dostałam bowiem możliwość organizacji takiego właśnie spotkania.
Olbrzymie podziękowania za pomoc należą się Patrycji z bloga ptysia.blogspot.com  - koniecznie tam zajrzyjcie :D

Na początku spotkania poznałyśmy bliżej markę Mary Kay i jej filozofię. Potem przyszedł czas na przyjemności - pielęgnację i makijaż produktami tej firmy. Wszystko oczywiście pod bacznym okiem prowadzącej warsztaty - Pani Pauliny. Myślę, że mogę śmiało polecić tego typu spotkania, które są dobrą formą poznania produktów. Każda z nas mogła swobodnie porozmawiać o naszych potrzebach pielęgnacyjno-makijażowych, obejrzeć i przetestować kosmetyki Mary Kay. Jeśli macie ochotę dowiedzieć się więcej o tej marce - uważam, że warto! Więcej informacji znajdziecie między innymi na stronie internetowej http://www.marykay.pl/


Po warsztatach pielęgnacyjno-makijażowych Mary Kay miałyśmy trochę czasu dla siebie. W takim gronie oczywiście można było spędzić więcej czasu :) To był też moment na prezenty od sponsorów, których było całkiem sporo. Wiele kosmetyków już dawno mnie kusiło i proszę - teraz będę miała szansę je przetestować ;)

Były też prezenty w formie bransoletek i ubrań. Wszystkie bransoletki są przecudne! Ubrania też, chociaż i marynarka i sukienka to zdecydowanie nie moje rozmiary, ale myślę, że znajdę kogoś komu będę mogła je podarować.

Ciekawe zdjęć? Mam nadzieję, że tak... bo chyba czas najwyższy się ujawnić trochę bardziej;)

To zaczynamy od sponsorów. Za wszystkie cudowności - dziękuję :)















Ubrania: 
- marynarka, spódniczki i sukienka 


Prezenty od Pani Pauliny i Mary Kay :)





Szaleństwo, prawda??

Teraz czas na zdjęcie grupowe, jeśli zastanawiacie się gdzie ukryłam się ja... To powiem Wam, że stoję sobie grzecznie z lewej strony :P Postaram się dodać jeszcze jakieś zdjęcia niedługo.

Buziaki dla dziewczyn!
To było świetne spotkanie :D


Już niedługo o nowej współpracy z http://www.naturalne-kosmetyki24.pl/ oraz http://www.bornprettystore.com/

Trzymajcie się ciepło!



22 komentarze:

  1. ahh super ;)
    malo Was bylo, ale moze tak i lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mało bo to były warsztaty przede wszystkim :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. nie smuć się :) warsztaty może zorganizować każdy, a co do prezentów - wystarczy trochę cierpliwości i pracy i też można coś podobnego zmajstrować :)

      Usuń
  3. Szkoda że nic nie wiedziałam :( ostatnio albo mam pecha i termin zajęty albo informacja mi umyka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety zdarza się, ale nie przejmuj się - będzie jeszcze masa takich spotkań :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. na pewno w poblizu Twojego miejsca zamieszkania takze takie spotkania sa organizowane :)

      Usuń
  5. super! świetnie fanty zgarnęłaś ;))
    Ja nie moge się doczekać spotkania w mojej okolicy, jestem ciekawa czego mozna się tam nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super sprawa to fakt! na kazdym spotkaniu mozna nauczyc sie czegos nowego i ciekawego:)

      Usuń
  6. Bardzo lubię czytać recenzje z takich wypadów. Ja nigdy jeszcze nie miałam takiej okazji, ale mam nadzieję, ze bedę ja miała

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam także do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam kiedys sie na takie wybrać, bo warto:D

      Usuń
  7. Dopiero teraz zauważyłam, że dodałaś relację :d Było naprawdę super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, oj było było:D jeszcze raz dzięki :*

      Usuń