środa, 27 listopada 2013

Makijaż Glazel i paznokcie

Hej Kochane!

Kilka dni temu dostałam przepiękną paletkę od Glazel. Jestem w niej totalnie zakochana <3
Na początek szybki makijaż i prezentacja paletki, a już niedługo pełna recenzja cieni ze swatchami :)


 I moja własna, osobista paletka GLAZEL <3

 * dla porównania zebrałam odcienie wybrane przeze mnie z wzornika (moim zdaniem są całkiem dobrze pokazane)
** wychodzi na to, że S33= S60N

Dodatkowo otrzymałam w przesyłce błyszczyk - piękny odcień :)



Jestem bardzo ciekawa czy chciałybyście oglądać (raz na jakiś czas:P) moje paznokciowe szaleństwa? Przyznam szczerze, że zanim zajęłam się oczami... to właśnie paznokcie były punktem centralnym jeśli chodzi o wariactwa ;)



Dziś piękne słońce, więc uciekam na spacer ;)

Buziaki,










26 komentarzy:

  1. makijaż wspaniały, ale paznokciami rozwaliłaś system :)
    idealny kształt, a pomalowane są przeuroczo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana:D pazurki takie mam od 5 klasy podstawówki i wszyscy myślą zawsze, że to sztuczne hehe:P

      Usuń
  2. Pierwszy kontakt z kosmetykami Glazel miałam w zeszłą sobotę, ale muszę powiedzieć, że robią wrażenie. Bardzo fajną paletkę skomponowałaś. Same soczyste kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje ulubione kolorki :) te kolorki są piękne, więc nie mogło być inaczej!

      Usuń
  3. Śliczny makijaż choć trochę zamazany, gratuluję paletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety aparat i oświetlenie nie rozpieszcza... dziękuję :D

      Usuń
  4. Cudne te cienie i kolorki. Zawsze marzę o cieniach tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda:) warto w nie zainwestować :)

      Usuń
  5. Piękny ten makijaż i paletka cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chcę pazurki!!
    Zazdroszczę paletki, mam nadzieję, że i do mnie kiedyś taka trafi :) Makijaż piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz masz - będą paznokcie:)
      dziękuję :D

      Usuń
  7. Ja też chętnie pooglądam Twoje pazurkowe pomysły :) a makijaż śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie są wspaniałe!! A kropeczki i dobór kolorów bardzo dobry... chce takie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe:) to Ci zrobię na następnej sesji:D

      Usuń
  9. Ale świetna paletka! (;
    Pokazuj te Twoje wariacje paznokciowe (;

    OdpowiedzUsuń