sobota, 2 listopada 2013

Makijaż + ważna informacja

Hej!

Dziś dwie sprawy;)
1. makijaż
2. informacja związana z konkursem

To zaczynamy...

Makijaż wykonałam dziś i stwierdziłam, że czas na nowy post makijażowy :) Dlatego by nie zwlekać wrzucam go od razu!



Z racji nie za dużej ilości prac (za wszystkie wysłane do tej pory baaaardzo dziękuję)... postanowiłam, że dam szansę jeszcze kilku osobom i przedłużę konkurs, który organizuję. By Wam to wynagrodzić po raz kolejny dorzucę coś do nagrody - ale o tym w kolejnym poście ;*




Przedłużenie - do 8.11.2013

Buziaki,


34 komentarze:

  1. Rozumiem, że mamy wybrać jeden makijaż swojego guru makijażowego i odtworzyć go na sobie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie tak:) mysle ze kazda z nas ma taka swoja makeup artist, ktora nas zachwyca:)

      Usuń
    2. A to jutro coś wypędzluje ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajne połączenie kolorków ja osobiście uwielbiam takie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się to połączenie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny makijaż :) super dobrane kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie ;) wielbie ostatnio zlotka i granaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja czasem mam na nie ochote:) dziekuje:D

      Usuń
  6. piękny makijaż :) nic tylko zacząć obserwować i się inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny!!! bardzo mi się podoba połączenie kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie ze przedłuzylas konkurs:) wreszcie sie zmobilizowalam i wyslalam swoja prace:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny makijaż i ciekawe połączenie kolorków;) jeszcze nie łaczyłam żółtego ze srebrem, musze spróbować!! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się mienią cienię i połączenie kolorystyczne bardzo ciekawe :) Super, że uczę się czegoś nowego i żałuję, że nie zdążyłam wpisać się do konkursu bo fajny temat przewodni wymyśliłaś. Może innym razem :) Będę mieć czas jeszcze się podszkolić w makijażach.

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak strasznie milo mi to czytac;*
      a co do konkursu to masz czas do 8.11 :D czyli jeszcze kilka dni;)

      Usuń
  11. piękny makijaż:-)
    szkoda,że wcześniej nie znalazłam tego konkursu:-(
    moje dzieciaczki z pewnością nie dadzą mi niczego na spokojnie zmalować:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo:)
      konkurs ciagle trwa, moze sie uda:)

      Usuń