piątek, 22 listopada 2013

Ptasi projekt tydzień 3 + kolejna współpraca

Hej!!

Dziś kolejny szybciutki post - makijaż z 3 tygodnia ptasiego projektu (lekko spóźniony niestety:P)
W niedzielę postaram się dodać kolejny;)






Powiedzcie mi, czy tylko ja mam takie straszne problemy ze światłem przy robieniu zdjęć? Tragedia :( niech ta pogoda w końcu się poprawi :P


 Przy okazji - pochwalę się... Ostatnio dostałam szansę testować kosmetyki od http://www.naturalne-kosmetyki24.pl/

Testy zapowiadają się bardzo ciekawie:) Już niedługo więcej o tych produktach...

Cudowności jakie dostałam do wypróbowania:


Buziaki,
 

20 komentarzy:

  1. Piękny mejkap Kochana, PIĘKNY!! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. oooj mi też cholernie przeszkadza światło w ostatnim czasie, szaro buro i to wcale nie pomaga przy zdjęciach..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie!! az mozna depreche zlapac...

      Usuń
  3. piękny makijaż! gratuluję współpracy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy :) i miłego testowania życzę :)
    Fajny makijaż :) ładny odcień pomarańczy, możesz mi powiedzieć co to za cień?? :)

    Tak, ja też mam problem ze światłem :/ zwłaszcza dzisiaj :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo:D cienie sa z bezfirmowej paletki, wiec ciezko mi podac odcien.
      ahh to swiatlo... ja dzis nawet nie probuje robic zdjec bo jest jeszcze gorzej niz wczoraj ze swiatlem...

      Usuń
  5. Ja też mam problemy z oświetleniem :( pierścieniówka potrzebna od zaraz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym kupila juz dawno lampe ale w moim przypadku najpierw trzeba zainwestowac w lepszy aparat:P

      Usuń
    2. Kochana u mnie to samo :) Mam zwykłą cyfrówkę i telefon, jakoś radzić sobie trzeba :(

      Usuń
    3. dokładnie, trzeba sobie jakoś radzić. np. dziś u mnie piękna pogoda, więc i zdjęcia lepsze będą :D

      Usuń
  6. śliczny makijaż, piękne kolorki:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ładny makijaż *.*
    Gratuluje współpracy ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż, idealny na dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:D bardzo mi milo, ze sie podoba:)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie, tak jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń