poniedziałek, 25 listopada 2013

Ptasi projekt tydzień 4 + moje zakupy z Rossmann'a

Hej Kochane!

Dziś kolejny makijaż z projektu inspirowanego ptakami:





Poza tym pochwalę się moimi skromnymi zakupami z Rossmann'a (-40% to nie żarty :P)
Szkoda tylko, że Rossmann nie łączy już promocji - w poprzednich akcjach -40% promocje łączyły się, więc np. eyeliner, który był przeceniony na ok 25zł można byłoby kupić za ok.15zł... no niestety wycwanili się :(
Mimo wszystko promocja taka jest bardziej opłacalna niż normalne zakupy :P

No dobrze, do rzeczy... Co ja kupiłam?

- eyeliner mayballine
- kredka rimmel
- tusz miss sporty x2

*nowa wersja Pump Up



To wszystko na dziś, buziaki!

22 komentarze:

  1. Piękny mejkap, taki melancholijny...zamyśliłam się i rozmarzyłam :> Fajne zakupy Kochana, ja kupiłam tę samą kredkę co Ty i nawet pojawiła się w dzisiejszym mejkapie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje slicznie:D kredka zapowiada sie ciekawie:D

      Usuń
  2. ladny makijaż :) i zakupy też super. ja też troche zaszalałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:D hehe czasem trzeba poszalec;)

      Usuń
  3. Sliczny kolor cienia...
    Ja się nie pochwale rossmanowymi łupamiętniających bo nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutki:) Też kupiłam ten eyeliner:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:) eyeliner mnie kusi... az wpadl w moje rece:D

      Usuń
  5. Baardzo podoba mi się Twój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo jak niebiesko :D bardzo ładny makijaz !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubie na niebiesko;) dziekuje hehe:)

      Usuń
  7. Hipnotyzujący ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To fakt, Rossmann wycwanił się, ale i tak ważne, że liner Maybelline był tańszy niż normalnie :p
    Fajne zakupy :)
    A u mnie już nie mieli czarnych linerów Maybelline, ale o tym dowiedziałam się następnego dnia po tym jak kupiłam fioletowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie :) promocja trwa do 28, wiec moze jeszcze uzupelnia zapasy:)

      Usuń
  9. mój ulubiony eyeliner, a makijaż super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja pierwsza proba z tym eyelinerem skonczyla sie odbiciem kreski na powiece... nie mam zielonego pojecia czemu...

      Usuń