piątek, 8 listopada 2013

Ptasi projekt - tydzień drugi

Hej!!

Dziś szybciutki post z "ptasim" makijażem.






Uproszczona wersja step by step:
*następnym razem postaram się lepiej - obiecuję ;) dziś nie miałam do tego zdrowia :P

1. Nakładam bazę pod cienie (artdeco) - nie robiłam zdjęcia, to by było chyba zbędne :P
2. Nakładam ciemno-szary cień na górną powiekę i rozcieram go
3. Na dolną powiekę cieniutkim pędzelkiem nakładam pomarańcz wyciągając go nieco
4. Na koniec kredka na linię wodną (kolor cielisty Benefit) i tusz do rzęs (wibo)
* jeśli ktoś ma potrzebę/ochotę to zachęcam do wypełnienia brwi (w moim przypadku sprawdza się kedka fm)

Jeśli chodzi o cienie to użyłam mojego 120 kolorowego cuda;)


Obiecałam, że dodam coś do konkursowej puli. Tak też zrobiłam:
- dodaję kolejny cień - tym razem Vipery i próbkę Lierac ;)
 
Chcecie więcej?
Dziś ostatni dzień KONKURSU ;)

Buziaki,

22 komentarze:

  1. pięknie to wygląda. Ja nie mam cierpliwości do robienia makijaży, ale chyba czas to zmienić dla takich efektów : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo:D chetnie zobacze efekt:)

      Usuń
  2. Podoba mi się ta ptasia seria, bardzo!! :)) Makijaż super, świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam takie projekty:D dzieki!

      Usuń
  3. ten mi się wyjątkowo podoba! pięknie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ! ale ja bym sobie chyba darowała tą kreske na dole ... :) mimo, że dodaje dużo uroku temu makijażowi... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten makaijaż nadał niesamowitej głębii Twoim oczom ! Te kolory są dla Ciebie stworzone. pięknie ! ;)
    Zapraszam do mnie http://agnieszka-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń