sobota, 30 listopada 2013

Recenzja kosmetyków naturalnych

Witam Was moje Kochane :)

Dziś recenzja kosmetyków jakie dostałam w ramach współpracy ze sklepem http://www.naturalne-kosmetyki24.pl/ , za które serdecznie dziękuję Pani Karolinie.

Ogólnie jestem wielką fanką naturalnych kosmetyków (pielęgnacyjnych i kolorowych).

No to zaczynamy:


Co testowałam?

1. Odmładzająco-liftingujący krem Au na noc (pełnowymiarowe opakowanie - 100 ml)

Co pisze producent:
Bardzo dobrze, intensywnie, długotrwale nawilża i chroni skórę przed przesuszeniem.
• Poprawia napięcie i wygładza.
• Zmiękcza skórę i czyni ją bardzo delikatną.
• Krem Au 100 zwiększa jędrność, elastyczność i sprężystość skóry.
• Stymuluje procesy odnowy, napina i liftinguje.
• Odmładzająco-liftingujący krem na noc wygładza i spłyca zmarszczki różnego pochodzenia w tym drobne zmarszczki mimiczne.
• Usuwa objawy zmęczenia.
• Wzmacnia i witalizuje skórę.
• Działa przeciwstarzeniowo i przeciwzmarszczkowo.
• Chroni skórę przed niekorzystnym działaniem
środowiska zewnętrznego.





Moje zdanie:
W paczce otrzymałam 2 saszetki, które mimo wszystko było dość pojemne i starczyły na kilka dni. Wiem, że ciężko coś powiedzieć o kremie po kilku dniach, ale myślę, że mogę przekazać wstępną opinię :)
 
Już po pierwszym użyciu moja skóra odczuła nawilżenie (co mnie bardzo cieszy). Zdecydowanie trzeba mu przyznać właściwości zmiękczające. Powoli widać, że staje się bardziej sprężysta. Powoli usuwa też objawy zmęczenia skóry. Wiadomo, że na bardziej widoczne efekty trzeba poczekać dłużej. Chwilowo nic więcej nie mogę powiedzieć na temat tego kremu - poza tym, że dobrze się zapowiada i jeśli będziecie miały okazję przetestować to polecam.

Co do konsystencji i zapachu...hm mi odpowiada całkowicie. Krem jest dość lekki, chociaż buzia się po nim świeci (krem jest przeznaczony do stosowania na noc, więc mi to nie przeszkadza). Zapach ma bardzo neutralny.

Właściwie jedyną wadą tego kremu może być jego cena - 129zł za 100ml. Jeśli Was to pocieszy - krem jest mega wydajny :) Opakowanie pełnowymiarowe jest też dobrze pomyślane - posiada pompkę. Nie wiem jak Wy, ale ja wolę takie kremy i balsamy :P

Bardzo ważne - nie zapycha, ani nie powoduje niespodzianek (w moim przypadku).


2.  Intensywnie regenerujący Krem na dzień SILOR+B (pełnowymiarowe opakowanie - 30ml)

Co pisze producent:
Doskonały krem do codziennej pielęgnacji skóry twarzy, szyi i dekoltu. Jest dobrze tolerowany przez wszystkie rodzaje skóry, w szczególności zalecany dla skóry wymagającej zdecydowanej poprawy kondycji i wyglądu.

Regenerujący krem SILOR+B intensywnie regeneruje i odbudowuje skórę. Stymuluje procesy odnowy. Bardzo dobrze i długotrwale nawilża równocześnie chroniąc skórę przed utratą wilgoci nie dopuszcza do jej wysuszenia. Poprawia napięcie, jędrność i elastyczność. Krem zmiękcza skórę i czyni ją delikatną w dotyku. Wygładza i redukuje drobne zmarszczki, linie i bruzdy. Dzięki zawartości antyutleniaczy działa ochronnie i zwalcza wolne rodniki. Spowalnia procesy starzenia i działa przeciwzmarszczkowo. Jest bardzo łagodny dla skóry i działa kojąco. Doskonale pielęgnuje. Może być stosowany pod makijaż.

Moje zdanie:
Właściwie to krem ten ma podobne zadania co krem na noc opisany wyżej. Powiem Wam szczerze, że wypełnia je równie dobrze (nawilża, lekko liftinguje - to dla mnie chyba najważniejsze). Dla mnie najważniejsze było to by krem nie powodował większego błyszczenia niż normalnie doświadczam jako posiadaczka cery mieszanej. Nie zauważyłam by był z tym problem. Zdecydowanie godny wypróbowania. Spokojnie można używać go też pod makijaż.
Cena za normalne opakowanie 69zł a 30ml (więc przeciętnie).
Zapach i konsystencja jest klasyczna jak na taki krem - lekki i raczej bezzapachowy. Opakowanie jak i w przypadku kremu na noc jest wyposażone w pompkę.


3.  Odmładzająca mgiełka do twarzy Au (pełnowymiarowe opakowanie - 100ml/200ml)

Co pisze producent:
Mgiełka do twarzy Au 100 z linii Golden Touch zawierająca unikalną substancję czynną o radykalnie odmładzającym działaniu. Dzięki zawartości monoatomowego złota, które przenika przez komórki skóry, mgiełka przywraca skórze jędrność, przeciwdziała powstawaniu zmarszczek oraz niweluje już te istniejące, opóźniając procesy starzenia. Badania wykazały, że mgiełka Au 100 przyspiesza migrację składników aktywnych w głąb skóry, stymuluje syntezę kolagenu i elastyny, usprawnia procesy oczyszczania organizmu przez skórę. Łagodzi, koi i eliminuje objawy odczynów zapalnych. Widocznie poprawia i ujednolica koloryt skóry oraz rozjaśnia przebarwienia. Długotrwale nawilża, regeneruje i witalizuje skórę. Działa ochronnie tworząc na skórze film o właściwościach zabezpieczających. Jest dobrze tolerowana przez skórę wrażliwą.
Moje zdanie:
Dla mnie rewelacja!! W ogóle jestem olbrzymią fanką mgiełek do twarzy. Moja buzia bardzo lubi być w ten sposób nawilżana - bez zbędnego obciążania. Na dodatkowy plus zasługuje opakowanie - dobry atomizer. 
Mgiełka, którą dostałam to tester (całkiem spory;). Jak na razie jest wydajny. Lekka mgiełka koi i nawilża skórę. Bardzo szybko się też wchłania. 
To zdecydowanie mój ulubiony produkt spośród tych, które otrzymałam :D

Cena za pełnowymiarowe opakowanie to 59zł za 100ml. W sumie sporo, ale moim zdaniem warto!


4.  Regenerujący żel do ciała SILOR+B (pełnowymiarowe opakowanie - 200ml/1000ml)

Co pisze producent:
Regenerujący żel do ciała SILOR+B z serii Organic Silica oparty na krzemie organicznym zapobiega utracie wody z naskórka i jego przesuszeniu. Zmiękcza skórę i likwiduje jej szorstkość. Żel SILOR+B intensywnie wygładza skórę, poprawia jej jędrność, elastyczność i sprężystość. Regeneruje i stymuluje skórę do odnowy. Doskonale łagodzi wszelkie podrażnienia, działa wspomagająco przy leczeniu alergii, trądziku i łuszczycy. Żel SILOR+B jest delikatny i łatwy w stosowaniu. Wchłania się szybko bez pozostawienia uczucia lepkości, można go stosować do wszystkich rodzajów skóry, jest również dobrze tolerowany przez skórę wrażliwą. Krzem i bor zawarte w preparacie wspomagają proces odbudowy kości i regeneracji stawów. Regenerujący żel Silor+B jest bardzo skuteczny w rehabilitacji i masażu leczniczym.
Moje zdanie:
Świetna konsystencja i opakowanie to olbrzymi plus. A działanie? Szczerze, to pierwszy raz używałam żelu do ciała... wcześniej w moje ręce wpadały tylko kremy, balsamy i olejki. Jeśli chodzi o efekty to faktycznie szybciutko się wchłania i skóra nie jest lepka po użyciu. Ogólnie nie mam problemu z brakiem jędrności skóry, ale na pewno przyda się dodatkowe nawilżenie (które jest powoli obserwowalne:)
Polecam efekty, chociaż cena może wydać się spora (chociaż spotkać można droższe balsamy w pierwszej lepszej drogerii;) - 36zł za 200ml (jest także większa wersja 1000ml - 155zł)


Podsumowując, produkty bardzo ciekawe i w moim przypadku skuteczne :) Mam nadzieję, że Was chociaż trochę zaciekawiłam. 


 Buziaki,
 

16 komentarzy:

  1. Ostatnio bardzo polubiłam się z kosmetykami naturalnymi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też i staram się powoli na takie się przerzucić :)

      Usuń
    2. Witam
      W Styczniu 15 % Rabatu na wszystkie Produkty

      Usuń
  2. Zapraszam na konkurs do mnie, możliwość wygrania ciekawych nagród : ) http://ewulette.blogspot.com/2013/11/love-me-green-konkurs.html

    Pozdrawiam i przepraszam za spam, chciałabym aby sie więcej osób o tym dowiedziało, może Tobie przypadną do gustu nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za zaproszenie, chętnie skorzystam :D następnym razem zachęcam też do zostawienia opinii odnośnie wpisu ;)

      Usuń
  3. Nie znam tych produktów ale dzięki za wpis! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo:) mam nadzieję, że miło się czytało ;)

      Usuń
  4. ciekawe produkty ale nie znam ich

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. to zdecydowanie mój hit :D

      Usuń
    2. Chciałbym Wszystkim złożyć życzenia Noworoczne
      Oraz do Końca Stycznia rabat w wysokości 15 % na wszystkie produkty .

      Usuń
  6. ta mgiełka to coś baaardzo interesującego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Zapraszam na www.naturalne-kosmetyki24.pl 10% rabatu w grudniu .

      Usuń
  7. Chciałam Wszystkim Złożyć życzenia Noworoczne.
    Postanowiłam ze do Końca Stycznia Rabat 15 %na Wszystkie produkty .
    Serdecznie Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń