wtorek, 26 listopada 2013

Wszyscy mają Firmoo...mam i JA

Hej!

Oczom nie wierzę! Co prawda czekałam a kuriera, ale z inną przesyłką... a tu moim oczom ukazały się piękne okulary od Firmoo :D

Krótko o firmie: 
Firmoo jest jednym z największych sklepów on-line z okularami. Posiadają okulary damskie, męskie, przeciwsłoneczne i korekcyjne. Firma zapewnia nas też o dobrej jakości okularów (szkieł i oprawek) oraz konkurencyjności cen. 
* szczerze przyznam, że program Pierwsza Para Gratis to świetny pomysł, ceny właściwie też są bardzo przystępne.

O tych okularkach czytałam już kilka recenzji, tzn. nie o tym modelu. Większość z blogerek decydowała się też częściej na okulary korekcyjne. Ja postanowiłam przygarnąć przeciwsłoneczne. Wzrok mam świetny, a kujonki to chyba nie mój styl :P

Przyznam szczerze, że początkowo byłam sceptyczna, ale jak zobaczyłam ogrom modeli... stwierdziłam "czemu nie?!". Długo zastanawiałam się jaki model wybrać, ponieważ nie każdy model mi pasuje :P Nie w każdym czuję się dobrze.
Moje okularki dotarły do mnie po tygodniu, więc szybciutko :)

Po długich namysłach zdecydowałam się na dość klasyczny model:
http://www.firmoo.com/prescription-sunglasses-p-2180.html




Opakowanie i same okularki:




Do rzeczy.... Okulary znajdowały się w solidnym futerale owinięte dodatkowo ściereczką. W zestawie znalazły się też: etui, mały śrubokręt i zapasowe śrubki => bardzo profesjonalne podejście do klienta.
* Dodatkowo w zestawie jest czarne materiałowe etui, ale ja dla bezpieczeństwa moich cudeniek będę nosiła je w plastikowym ;)

Jeśli chodzi o koszty, powiem tak, jak za okulary dobrej jakości nie wyszłoby tak źle. Ukłonem w stronę klienta jest program promocyjny dla nowych klientów- Firmoo & First Pair Free program . O co chodzi? Pierwsza para jest za darmo - pokrywacie tylko koszty przesyłki...12 $, co jak za nową parę okularów jest kwotą niewielką ;) A jeśli kwota do zapłaty wynosi 55$ przesyłka jest bezpłatna.


W wyborze modelu może nam pomóc "wirtualna przymierzalnia" - bardzo pomocne narzędzie. Podobno 98% klientów potwierdziło sukces tego narzędzia :) Ja osobiście także jestem z niego zadowolona. Można sprawdzić okulary na modelce lub na sobie (trzeba jedynie wgrać zdjęcie buzi).




Moja opinia:

Nowe okularki są genialne! Komfort chodzenia jest 100%. Sprawiają wrażenie solidnych, szkła są bardzo dobrej jakości (nie wiem czy Wam się to kiedyś zdarzyło, ale jak czasem mierzyłam okulary w odzieżowych sieciówkach czułam, że coś z tymi szkłami jest nie tak. Wydawało mi się, że powiększają, przekłamując odległość). Wykończenie jest wzorowe :) Właściwie nie ma się do czego przyczepić! Duuuży plus należy się też za etui.

Co najważniejsze dobrze się w nich czuję i chyba nawet mi pasują... co Wy na to?
W ogóle moja buzia na dobre debiutuje na blogu.. Szok :P

Podsumowując, szczerze polecam! <3

Jeśli któraś z Was ma ochotę podjąć współpracę z Firmoo.com zachęcam do zapoznania się z poniższym linkiem :) firmoo-business-cooperation



Dawno się tak nie rozpisałam :P Hehehe ;)

Buziaczki,


12 komentarzy:

  1. Ładnie Ci w tych okularach :) dzięki za linka, prawdopodobnie będę próbowała współpracować, bo ja jestem z grona okularnic :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D super, że się link przyda ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. są fantastyczne i bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne okularki :) Sama mam dwie pary :)
    Pięknie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wybór, okularki cudne :)

    OdpowiedzUsuń