sobota, 16 listopada 2013

WYNIKI KONKURSU MAKIJAŻOWEGO

Moje Kochane zdolniachy!

Dziś przyszedł czas na wyniki konkursu makijażowego, który organizowałam :)



Bardzo ciężko było mi zdecydować, kto powinien wygrać. Wszystkie prace są piękne i aż zazdroszczę Wam talentu :) Na szczęście miałam pomoc przy ostatecznej decyzji :P To co brane było pod uwagę przy wyborze zwycięscy to: wykonanie, pomysł, realizacja inspiracji, estetyka, pozytywne zaskoczenie po porównaniu z oryginałem, czytelność zdjęcia, udostępnienie banera (dopuściłam też udostępnienie go na blogu).

Pisałyście, że jesteście ciekawe wszystkich prac, więc postanowiłam je opublikować w tym poście :)

*jeśli sprawi Wam to przyjemność to wszystkie uczestniczki blogów zachęcam do podania adresów, wtedy będę mogła dodać linki pod Waszymi zdjęciami ;)

*kolejność prac jest przypadkowa





















WYNIKI!! WYNIKI!! WYNIKI!! WYNIKI!! WYNIKI!! WYNIKI!! WYNIKI!! WYNIKI!!


28 pięknych prac, ale zwycięzca może być tylko 1. Po ciężkich przemyśleniach wraz z pomagającym mi jury zdecydowałyśmy, że zwycięża praca juss z ;) autorki bloga http://jusstintime.blogspot.com/

Najkrócej ujmując urzekłaś mnie i nie tylko mnie swoim pomysłem, zaczerpnęłaś inspirację z ciekawego źródła, wykonanie pracy nas wręcz zachwyciło. Wyjątkowo przypadł nam do gustu efekt całości!


Jak przeglądałam Wasze prace, doszłam do wniosku, że warto wyróżnić jeszcze jedną osobę! Tą osobą jest piękna osóbka o bardzo oryginalnym imieniu - Taida. Jej blog możecie odwiedzić na http://xvivideyes.blogspot.com/

Wyróżnienie zasłużone z racji wyjątkowych efektów (wszystkich makijaży), pięknego wykonania i niecodziennej inspiracji. Dodatkowa zasługa to wysłanie aż 3 makijaży :)



GRATULACJE DZIEWCZYNY!!

Obie proszę o kontakt w celu ustalenia adresu do wysyłki :)



BUZIAKI!

16 komentarzy:

  1. Świetne prace. Naprawdę miałaś trudny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pracę :) Ale myślę, że lepiej jest poprosić osobę w konkursie o zrobienie zdjęcia z karteczką. Tak niestety można trafić na oszustów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne prace :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niektóre naprawdę śliczne ;)
    gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Dużo wspaniałych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fantastyczne prace!!! Dziękuję kochana, za ogromne wyróżnienie, takie wydarzenia uskrzydlają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje wielkie, praca Justy bardzo, bardzo mi se podobała, Taida też jak zawsze wymiotła i dodatkowo Sprada Make up cudownie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zobaczyłam u Justyny na blogu jej prace to poważnie zwątpiłam w swoje szanse :) Jak najbardziej zasłużyła na pierwsze miejsce!
    W ogóle piękne prace, miałaś cieżkie zadanie!
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie i miłe słowa - taaaaki mam uśmiech! bardzo się cieszę, dziękuję! :))

    OdpowiedzUsuń