wtorek, 10 grudnia 2013

Cudowności od Bornpretty Store - recenzja i dużo makijaży

Cześć Kochane!!

Jak ten czas leci - 100 post za nami, czas na 101 ;)
Wiem, że czekacie z niecierpliwością na recenzję paletki, którą otrzymałam od sklepu Bornpretty Store. Dlatego dziś ją dostaniecie :D Dodatkowo recenzja kredki, która także doszła do mnie w paczuszce z tego sklepu.

1. Paletkę 88 cieni - w kolorach ziemi, bardzo naturalne (głównie brązy)



2. Kredka do oczu

* w rzeczywistości jak widać na swatchu kolor kredki to delikatny fiolet

 Makijaże wykonane przy użyciu paletki i kredki:


 Pierwszy makijaż wykonałam cieniami: jasno różowym, jasno pomarańczowym i brązowym.

 Coś dla dziewczyn, które nie lubią się mocno malować - użyłam cieni: siwego i białego

Klasyk - cienie jasno złoty i brąz, podkreślony kreską.

Kredka w roli głównej - na dolnej i górnej powiece znajduje się tylko kredka (z tym, że na górnej lekko ją roztarłam palcem)

Mocniejsza wersja z kredką - na roztartą kredkę na górnej powiece nałożyłam bordowo-fioletowy cień i roztarłam go cieniem jasnoróżowym.

RECENZJE
Cienie:

Plusy:
+ dobra pigmentacja większości kolorów (poza tymi jasnymi), w większości cieni jasne są mniej wyraziste, przy zastosowaniu duetu kredka NYX i tych cieni jest idealnie
+ ładne, solidne opakowanie
+ utrzymują się bez niespodzianek do zmycia (na bazie Lumene, Artdeco i kredce NYX)
+ są w dobrej cenie (mimo przelicznika za 1 cień wychodzi około 70groszy :P)
+ dobrze się rozcierają 

+ lusterko i pacynki w opakowaniu
+ nadają się do stosowania na mokro i na sucho
+ nie rolują się, nie obsypują się


Minusy:
- dostępne tylko online, więc do kosztów trzeba doliczyć wysyłkę (ale tylko w przypadku niektórych przedmiotów)



OCENA: 4,9/5


Kredka:


Plusy:
+ jest to kredka automatyczna, więc nie trzeba jej temperować
+ posiada drobinki (bardzo subtelne)
+ pięknie i łatwo się rozprowadza
+ trwałość (nie spływa, nie roluje się, ogólnie zostaje dłuuugo na powiece)
+ może służyć jako baza pod cienie o podobnej kolorystyce (daje przy tym cudny efekt, ponieważ drobinki błyszczące lekko prześwitują - widać na jednym  z makijaży)
+ cena (można ją kupić dosłownie za grosze)
+ można ją stosować jako samodzielny cień
+ solidne opakowanie

Minusy: 
- nie jest bardzo mocno napigmentowana (dla mnie właściwie to nie problem, bo mam filet mocno napigmentowany z Almay, ale jeśli szukasz mocno kryjącej kredki - to nie to)
- nie nadaje się na linię wodną (ze względu na konsystencję - bardzo kremowa, śliska)
- podobnie jak w przypadku paletki - dostępność 

OCENA: 4,8/5


Pakowanie: Jeśli boicie się o swoją przesyłkę - zapewniam Was pakowanie w tym sklepie jest bardzo porządne! 
Dużym plusem jest też możliwość płatności Paypal.
Wysyłka - max 3-4 tygodnie, chociaż ja moją paczuszkę dostałam w tydzień ;)


POLECAM BO WARTO :D





Co warto wiedzieć o tym sklepie:

- kupicie tam nie tylko kosmetyki kolorowe i akcesoria ;) Co jeszcze można tam kupić?
* ubrania
* praktycznie wszystko do paznokci
* sztuczne rzęsy, a nawet zestawy do przedłużania rzęs metodą 1:1
* zegarki
* szkła kontaktowe (zakręcone wzory)
* akcesoria do włosów
* akcesoria do telefonów i tabletów
* zabawki
i sporo innych

- ceny wbrew przekonaniu nie przerażają
- wysyłka jest ekspresowa (ja dostałam moją po tygodniu:)


Zapraszam Was na stronę sklepu (KLIK w banner)

bornprettystore.com

Już teraz zachęcam Was do skorzystania z rabatu 10%   - "MAXG10"

bornprettystore.com



 Buziaki,
 

30 komentarzy:

  1. Paletka jest rewelacyjna. Moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka baardzo ciekawa! Makijaże, piękne!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakochałam się w niej od razu :) dziękuję!

      Usuń
  3. ojej! szybciutko dostalas! ja wciąż czekam na swoją :( mam nadzieje ze nie zaginie w tym swiatecznym szalenstwie ... swietny mejkap!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko też zależy w jakim mieście się mieszka. ogólnie do mnie zawsze szybko przesyłki dochodzą. a jak mieszkałam wcześniej 5 lat w zielonej górze to czekałam tak długo na wszystkie przesyłki, że to była tragedia - sortowanie w dużych miastach przesyłek trwa wieki!

      Usuń
  4. piękne makijaże, ale trójeczka najmiodzio ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna paletka, mi się marzy jakaś taka większa z samymi neutralnymi ale jeszcze nie znalazłam takiej która by w 100% podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, ciężko znaleźć ideał :)

      Usuń
  6. Najbardziej podoba mi się 3 i 5 makijaż. Piękna paletka

    OdpowiedzUsuń
  7. A tak w ogóle, to gratuluję 100 postów :P

    OdpowiedzUsuń
  8. super!! podoba mi się kredka i makijaz nia wykonany <3 ale ja ogolnie uwielbiam fiolety <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się spodobało :D

      Usuń
  9. dzięki:)! złoty makijaż mega!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna paletka, marzy mi sie taka;) w ogóle masz sliczne oczy i rzęsy :* dodaje do obserwowanych bede sledzić twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje marzenie się spełniło i ją w końcu mam, Tobie też tego życzę :) dziękuję za miły komentarz! :*

      Usuń
  11. O WOW ile pięknych makijaży :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, super, że się spodobały :)

      Usuń
  12. Super makijaże, zwłaszcza te złote:) A kredka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna paletka!! Kusi mnie zakup podobnej ponieważ mam jej kolorowy odpowiednik :) zapraszam do mnie ;) oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie rozumiem o czym mówisz:) też najpierw kupiłam kolorową ;)

      Usuń