środa, 18 grudnia 2013

Klasyk - coś dla mniej odważnych na święta

Hej Kochani!

Wróciłam z Zielonej Góry, gdzie miałam przyjemność kolejny raz uczestniczyć w super sesji zdjęciowej :D
O tym już niedługo :)

Dzisiaj mam dla Was prosty makijaż na co dzień, na święta - co kto lubi...

Ostatnio wyjątkowo często zdarza mi się malować w ten sposób (wszystko za sprawą nowości z Bornpretty Store)


Dorzucam lepsze zdjęcia paletki i kredki:




Odsyłam też do recenzji, tych którzy nie mieli okazji przeczytać ;)

http://martuszkowemakijaze.blogspot.com/2013/12/cudownosci-od-bornpretty-store-recenzja.html

Dużo zamieszania się zrobiła za sprawą awarii gadżetu obserwatorów, dlatego też zachęcam też do polubienia mnie na FB - Martuszkowemakijaze FB  i/lub śledzenia mnie za pośrednictwem Bloglovin 



Trzymajcie się cieplutko,

18 komentarzy:

  1. ładnie i delikatnie... super kredka!
    zapraszam do siebie :)
    http://isztarin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, że się spodobał :D

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż, delikatny tak jak lubię.
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D u mnie ostatnio też często takie goszczą!

      Usuń
  3. stonowany i pasujący na wiele okazji :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam kreskę. Sama nie potrafię takiej zmalować;) Paletka jest rewelacyjna. Na co dzień używam "bezpiecznych" cieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i witam :D a co do cieni to ja zdecydowanie lubię zaszaleć kolorami ;)

      Usuń
  5. a czym malujesz kreskę podoba mi się bardzo intensywna czerń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eyelinerem z maybelline w żelu/kremie w słoiczku :)

      Usuń