niedziela, 22 grudnia 2013

Kolejny Ptasi Makijaż i recenzja Baby Queen lashes

Hej!

Dziś mam dla Was makijaż z cyklu ptasiego, który może być też makijażem świątecznym...


Na moje makijaże możecie głosować na stronie http://www.annabelle.com.pl/p/blog-page_30.html?m=1

Ten post jest także recenzją rzęs, które otrzymałam dzięki uprzejmości Kkcenterhk 




Baby Queen 5 Series (5 Pairs) Stylish Upper False Eyelashes-515



 Zdjęcia efektów widzicie powyżej - tak nie mogłam się powstrzymać, że od razu je wypróbowałam :D

A teraz o mojej przygodzie z tym modelem rzęs:

PLUSY:
- Jak widać rzęsy znajdują się w kartoniku. Jest on dość sztywny,
- W opakowaniu znajduje się 5 par,
- Rzęsy są ręcznie robione - wyglądają baaardzo naturalnie,
- Są wyjątkowo elastyczne i delikatne (w ogóle nie czuć ich na oku - nic a nic!),
- Cena nie jest wygórowana (obecnie 8,24$) chociaż może odstraszać fakt, iż cena jest w dolarach:P
- Są wielokrotnego użytku.

MINUSY:
- W zestawie nie ma kleju,
- Dostępne tylko online.

JESTEM NIMI ZACHWYCONA!!!  o takich rzęsach właśnie marzyłam i szukałam ich dłuuugo...


Jeśli macie ochotę na zakupy w tym sklepie, koniecznie skorzystajcie z rabatu jaki dla Was mam:


rabat 10% na hasło: martuszkowemakijaze



Wszystkich którzy przegapili poprzedni wpis z makijażem świątecznym i nowościami serdecznie zapraszam




To już wszystko na dziś :)

Buziaki,



36 komentarzy:

  1. Jaki ładny kolor cienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne cienie!
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż śliczny! Tylko szkoda że zdjęcia takie niewyraźne :(
    i te rzęsiska! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) no a za zdjęcia niestety trzeba podziękować aparatowi :P planuję zakup nowego ale chwilowo ciężko z funduszami :(

      Usuń
  4. Cienie mają bardzo tropikalne barwy :) na prawdę kojarzą mi się z ptakiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te rzęsy i ciężko mi się z nimi pracuje.
    Makijaż za to bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poważnie? ja je tak szybciutko dziś założyłam i w ogóle ich nie czuję na oczach... hmm ciekawe. może mówisz o innym modelu? bo widziałam, że używasz ES

      Usuń
  6. wow looks beautiful! :)

    NEW POST ON MY BLOG :)
    FantasyFashioned
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Twoje oczko wygląda w żółci :) a rzęsy bajka, chyba je sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D polecam się faktycznie zastanowić nad kupnem tych lub podobnych :) wyglądają bardzo świeżo i naturalnie :D

      Usuń
  8. Podoba mi się tu:)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzęsy są boskie *.* A makijaż śliczny i kolorki miłe dla oka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzęsy :) Bardzo podoba mi się w tym makijażu płynne przejście między cieniami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale rzęsiska cudowne!! achhh <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, są piękne! i bardzo wygodne:D

      Usuń
  12. no i wlasnie ujzalam Twój kolejny cudny makeup:D uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo radosny i energetyczny makijaż :) i gratuluję 200 fanów :*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny!!!! ciekawe czy jutro każda z nas zdąży z wykonaniem makijażu ;) przynajmniej u mnie jest tak, że zawsze brakuje mi czasu ;D ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na co jak na co ale na delikatny makijaż musi być czas :) ja potrafię pomalować się w 10 minut - tyle znajdę na pewno ;)

      Usuń
  15. Nie lubię sztucznych rzęś makijaż jest ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia gustu:) ja je pokochałam :D dziękuję za miłe słowa:D

      Usuń
  16. Podoba mi się :) I te rzęsy *.*

    OdpowiedzUsuń