niedziela, 22 grudnia 2013

Moja opinia o nowości Maybelline Affinimat

Hej!

Dziś krótko zwięźle i na temat - recenzja podkładu Maybelline, który otrzymałam do testów od tej właśnie firmy. Ja otrzymałam go w odcieniu 03.







Moja opinia o nowości Maybelline Affinimat:

PLUSY
+ dobre krycie (pierwsza warstwa kryje w 80%)
+ dość dobrze matowi skórę (u mnie 4h, co jest bardzo dobrym wynikiem)
+ wyrównuje koloryt
+ nie znika ani nie spływa
+ nie zapycha
+ nie wysusza nie podkreśla suchych skórek
+ bladziochy nie będą mieć problemu z doborem koloru (ja testuję odcień 3 i jest bardzo dobry mimo, że jestem bardzo blada)
+ dostępność (większość drogerii)
+ cena też nie jest zła

MINUSY
 - niektórych może zrazić zapach (chociaż mi on osobiście nie przeszkadza w ogóle).

Z dodatkowych informacji warto dodać, że jest dość rzadki - ogólnie trzeba uważać, żeby nie rozlać :P


Podsumowując, podkład ten jest zdecydowanie warty polecenie i wypróbowania. Podkreślam, że u innych osób efekty mogą być inne niż u mnie. Proszę pamiętajcie o tym :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wszystkich, którzy nie widzieli recenzji paletki z Bornpretty Store zapraszam (klik w zdjęcie lub link bezpośredni)

http://martuszkowemakijaze.blogspot.com/2013/12/cudownosci-od-bornpretty-store-recenzja.html
http://martuszkowemakijaze.blogspot.com/2013/12/cudownosci-od-bornpretty-store-recenzja.html


Trzymajcie się cieplutko,

29 komentarzy:

  1. ciekawie się zapowiada ten podkład:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak:) jestem z niego zadowolona :D

      Usuń
  2. Mam ten podkład i mi również przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę ale jasny :D ale skoro piszesz że fajny to napewno tak jest :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście są też ciemniejsze odcienie :) u mnie się sprawdził, chociaż byłam sceptyczna:P

      Usuń
  4. ja jestem ciekawa i z chęcią bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe:) trzeba było na mojego fb zaglądać ;) tam była informacja o tym ja go zdobyć za free do testów ;P

      Usuń
  5. Fajny, jasny kolorek, ale jak dla mnie 4h matu to za krótko! Nie mniej chcę go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe u mnie tylko revlon (z wypróbowanych) lepiej się sprawdza pod względem matu:)

      Usuń
  6. Mam prawie ten podkład, co znaczy prawie?? a no to, że nie mam matowej wersji :p dla mnie nr 03 jest za ciemny niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwi mnie, że jest za ciemny bo 03 jednej wersji nie równa się 03 tej drugiej... a szkoda... wersja matująca w odcieniu 03 jest jak na polski rynek dość jasna i mówię to ja - bladolica ;)

      Usuń
    2. To muszę sprawdzić ten kolor jak znajdę w drogerii ;)

      Usuń
  7. Dla mnie jednak est za malo kryjący i za rzadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt nie jest mega kryjący, a co do gęstości to fakt jest wyjątkowo rzadki...

      Usuń
  8. lubię kosmetyki z maybellina, ale od dłuższego czasu używam BB zamiast podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BB to fajna sprawa, ale czasem lubię coś potestować z nowości :)

      Usuń
  9. Równiez otrzymałam go do testów i bardzooo się polubiliśmy. :)
    Ja radzę sobie z wodnistą konsystencją za pomocą gąbeczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo nie miałam nigdy:) SUper recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajnie się sprawdza :D dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  11. Ooo :)) Wygląda fajnie :)) Widziałam go w sklepie ale nie zwrócił szczególnie mojej uwagi :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście producent pamiętał o bladziochach:) Cieszę się, że kolejne firmy kosmetyczne dostrzegają naszą obecność:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! to było irytujące, że żaden podkład jeszcze 3-4 lata temu nie pasował mi odcieniem jeśli chodzi o podkłady drogeryjne. a teraz... szaleństwo :D

      Usuń