sobota, 21 grudnia 2013

Nowości od Kkcenterhk i nie tylko + makijaż świąteczny

Hej kochane!

No i jest 200 obserwatorów- dla każdej pięknej osóbki :* Dziękuję kochani, że jesteście ze mną!!

Dziś moja propozycja makijażu świątecznego i nowości jakie wpadły do mojej kosmetyczki :D

1. Makijaż

- klasyczny, delikatny brąz, kreska i sztuczne rzęsy (wykonany podczas mojej sesji w ZG - więcej po świętach ;)
- ogólnie cały makijaż był ja na mnie bardzo subtelny ;)


Zdjęcia wykonała zdolna i piękna Sandra z bloga: http://rozmowyoniczym.blogspot.com/


2. Dwie paczuszki rzęs od kkcenterhk - rozpieszczają mnie :D


A. Chan Mei Eyelash M-Series Five Pairs Handmade Double Lashes-M4
- bardzo sylwestrowe 




 B. Baby Queen 5 Series (5 Pairs) Stylish Upper False Eyelashes-515




3. Maseczki Last Minute - kolagenowa, które otrzymałam dzięki uprzejmości Pana Krzysztofa z firmy Colway


















4. Wygrana w rozdaniu e-makeupownia
- podkład pierre rene, 2x cienie pierre rene i tusz miyo (z nim się bardzo polubię chyba;)




Buziaki,

26 komentarzy:

  1. Piękny mejkap ale te oczy... *___*

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo, ja też chce dostać rzęski ;))
    Kiedyś wygrałam taką maseczkę w konkursie makijażowym i dałam mamie - spektakularnych efektów nie było . .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh :D rzęsy faktycznie są super :D

      Usuń
    2. Krzysztof Nowak22 gru 2013, 01:27:00

      Maseczka kolagenowa to nie makijaz. Jednorazowe jej uzycie napewno nie odmlodzi nikogo o kilka lat - szczególnie dojzalej kobiety

      Usuń
    3. to prawda. zauważyłam to już dawno jak coś ma zacząć działać to po kilku użyciach najwcześniej i to wiadomo, że nie będą cuda od razu... przekonamy się jak maseczka się sprawdzi :)

      Usuń
    4. to fakt, jednak z tego co mi się wydaje pisało, ze po jednym użyciu skóra staje się napięta i coś tam . . :)
      przecież, że skóra nie stanie się o wiele lepsza po jednym użyciu, jednak tu nie było żadnego, najmniejszego efektu :)

      Usuń
    5. też się tak zdarza, niestety

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. i to na stałe:P a poza tym tak tylko chciałam zaznaczyć, że już się wcześniej pokazywałam np. w poście o okularkach i poście ze spotkania blogerek ;)

      Usuń
    2. jakoś przeoczyłam ale pierwszy i ostatni raz :) piękna :* ps banerek i szablonik super !

      Usuń
    3. dziękuję :) trochę się pobawiłam i się jakoś udało to ogarnąć ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. oj tak:D jestem z nich zadowolona baardzo!

      Usuń
  5. Jakie rzęsy śliczne ..... makijaż też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny klasyczny makijaż Wow ile rzęs :) niektóre bardzo fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) postaram się szybko pokazać jak te modele wyglądają na oczkach :D

      Usuń
  7. Świetny makijaż i niesamowicie piękna modelka :-)!! Zawsze marzyłam o takim kolorze oczu, ale niestety, po tacie dostałam brązowe :P bleh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, tak strasznie miło mi to słyszeć :D chyba jeszcze nikt mi tego nie mówił publicznie ;) a oczy też po tatusiu :P

      Usuń
  8. Przepiękny makijaż, fajnie, że zamieściłaś całą buzię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe wrzuciłam bo w końcu mam porządne foto :) dziękuję kochana!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. na żywo wyglądają jeszcze lepiej:D

      Usuń