sobota, 28 grudnia 2013

Pożegnanie ptasiego projektu :)

Hej!

Moi drodzy! to już ostatni makijaż z ptasiego projektu :( Nie wiem jak Wam, ale mi bardzo te inspiracje przypadły do gustu :)


Ostatni makijaż jest bardzo delikatny, bo i ptaszek ma takie barwy. Jakoś mnie tak naszło.... Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)
Na blogu Annabelle możecie głosować na moje makijaże, jeśli uznacie, że zasłużyłam na głos, będzie mi baaardzo miło :*




Wszystkie inspiracje:

 
 
A teraz moje ulubione makijaże z tego projektu:
 
 
 
 
 Z racji tego, że jutro wybywam na Sylwestra, już teraz chciałabym wszystkim Wam złożyć serdeczne i ciepłe życzenia noworoczne :* Zdrówka, szczęścia i spełnienia nawet najskrytszych marzeń! :*:*:*


Buziaki,
 

17 komentarzy:

  1. lubię takie koory... dodałbym czarną krechę jeszze :D

    zapraszam na rozdanie
    www.lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam o kresce, ale stwierdziłam, że czasem może być bez :D:P

      Usuń
  2. Mmmm aż zjadłabym teraz morelę :) Piękny makijaż szkoda, że już ostatni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. makijaże jeszcze będą ale nie wiem jak z inspiracjami hehe:) dziękuję

      Usuń
  3. śliczne kolorki! Idealne do niebieskie tęczówki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć. Robię na blogu konkurs w którym jest do wygrania wymarzony design bloga: http://kierunkowy48.blogspot.com/ Polecam wzięcie udziału. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorowo mój ulubienic to brzoskwinia z czarną kreska:) pasuje do niebieskich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny :) ładny kolor cienia na ruchomej powiece, możesz napisać co to za cień?? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa inspiracja , chyba sobie podpatrze jeżeli się nie obrazisz. Tymczasem zapraszam do siebie, na inspiracje brokatami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! korzystaj do woli:) chętnie się dzielę swoimi pomysłami bo taki cel ma ten blog :D

      Usuń