wtorek, 24 grudnia 2013

Ptasi makijaż i życzenia świąteczne

Moi Kochani zacznę od najlepszych i najpiękniejszych życzeń - przede wszystkim zdrówka, szczęścia i miłości, spełnienia wszystkich marzeń, nawet tych bardzo skrytych :*

A teraz czas na dzisiejszy makijaż na ptasi projekt, który stwierdziłam całkiem fajnie nadaje się na Wigilię ;) Ja osobiście uwielbiam mocne makijaże. Szczególnie, że zawsze dobieram je do stroju :P Takie moje zboczenie ;)




Jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIĄT :*



Buziaki,

20 komentarzy:

  1. Ładny makijaż :) ja dzisiaj na oczach jestem złoto-różowo-fioletowa dzięki Vintage Romance ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też piękna kolorystyka :D zastanawiam się nad nią na sylwestra ;)

      Usuń
  2. śliczny makijaż ;)
    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolory, a Twoja tęczówka oka pięknie wygląda przy nich :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny makijaż, wesołych świąt kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest naprawdę śliczny! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny!! Wuhta niebieskości ;))
    Tobie też wesołych!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tu niebiesko <3 Pięknie!
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. KOCHAM takie mejkapy i błękity aaaaaaa! umarłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ciesze się bardzo:D też takie lubię ;)

      Usuń
  9. O BOŻE jakie oczy *-*

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE , do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  10. Post już bardzo stary widzę ale od dziś wstecz to na tym zatrzymałam się najdłużej. To mi się bardzo podoba. Genialne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło czytać takie rzeczy, dzięki:D

      Usuń