niedziela, 1 grudnia 2013

Shinybox listopad 2013

Hej!!

Dziś o  Shinybox Listopad 2013. Szczerze przyznam, że moje odczucia były początkowo baaardzo mieszane... Przede wszystkim dlatego, że zanim zamówiłam swoje pudełko obiecywali, że w nim zawarte będzie coś do pielęgnacji rzęs.  Długie i gęste rzęsy? JASNE!

*dowód z FB :P

Jak się potem okazało, opcja ta dotyczyła jedynie subskrypcji, którą ja chwilowo nie jestem zainteresowana. Według mnie to "małe" oszukaństwo i to bardzo mi się nie spodobało!!

Zawartość pudełka w zdjęciach:





 Po długich przemyśleniach i wstępnych testach mogę stwierdzić - podobają mi się 3 produkty (z 5, nie licząc saszetek).

Co znalazło się w Shinyboxie:

1. LA ROSA Mineralny cień do powiek

Mineralne cienie do powiek są niezwykle wydajne, zawierają czyste pigmenty mineralne, które wydobywają urodę oka oraz chronią i pielęgnują delikatną skórę powieki. Dzięki wysokiej zawartości dwutlenku tytanu bardzo intensywnie się wybarwiają, ich kolory są nasycone i trwałe. Dodatkowo tlenek żelaza działa jak optyczny reduktor zmarszczek. 

Sugerowana cena - 25zł/3g
















 2. LA ROSA Lakier do paznokci
Lakiery La Rosa to szeroka paleta barw skomponowana tak, by każda kobieta znalazła coś dla siebie. Właściwa konsystencja lakieru i dobrze wyprofilowany pędzelek sprawiają, że aplikacja jest łatwa i szybka. Całkowite krycie oraz nasycony odcień bez smug uzyskuje się po nałożeniu drugiej warstwy. Lakier utrzymuje się na paznokciach 4-5 dni, nie odpryskuje.

Sugerowana cena - 18zł/10ml



3.  Mariaza matujący puder ryżowy

Puder ryżowy to jeden z obecnie najpopularniejszych wypełniaczy kosmetycznych pochodzenia organicznego. Jest niemal całkowicie transparentny i bardzo lekki. Puder tworzy niewidzialną warstwę, która skutecznie matuje i utrwala, wcześniej nałożony podkład, dzięki czemu makijaż wygląda świeżo przez cały dzień. Dodany do pudrów daje im jedwabistość i sprawia, że aplikacja jest przyjemniejsza. Puder ryżowy cechuje silna adsorpcja sebum i wilgoci. Jest polecany dla cery tłustej i mieszanej. Posiada silne działanie matujące

Sugerowana cena - 18zł/5g




4. BINGOSPA Maska do twarzy

Kosmetyki BingoSpa wyrabiane są ręcznie, łącząc w sobie ducha natury, wiedzę i doświadczenie płynące ze starych receptur oraz współczesne wymagania.
Maska do twarzy ze 100% olejem migdałowym. Olej ze słodkich migdałów działa natłuszczająco i nawilżająco, jest dobrze wchłaniany przez skórę, nie lepi się i nie pozostawia uczucia ciężkości. Jest bardzo delikatny, nie powoduje podrażnień, odżywia skórę.

Sugerowana cena - 12zł/120g




5. Dear Body London Krem do ciała

Wyjątkowe kompozycje ekskluzywnych aromatów tych kosmetyków sprawią, że poczujesz się zniewalająco i zmysłowo. Kosmetyki Dear Body London charakteryzują się również bardzo delikatną, przyjemną i niepowtarzalną konsystencją, dzięki której twoja skóra stanie się miękka i jedwabista.

Sugerowana cena - 27 zł/ 250ml





Korzystacie z takich "okazji" ?
Znacie kosmetyki tych firm? Może jakiś konkretny polecacie? Chętnie poczytam na ten temat :*

Buziaki,






10 komentarzy:

  1. Ja jakoś w ogóle nie jestem przekonana do Shinybox'a. Reklamowali się na początku jako "luksusowe pudełko" a jest bardzo przeciętne, Glossybox jest wg mnie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, trochę jest w tym prawdy. Zdarza się, że mają fajne produkty. Ale jeszcze żadne pudełko tak w 100% mi się nie spodobało.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. oj tak :D z niego cieszę się najbardziej :)

      Usuń
  3. jedno z lepszych pudełek od Shinyboxa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest ok, ale to chyba zależy od tego czego się oczekuje :)

      Usuń
  4. bardzo ciekawi mnie ta maska do twarzy! Czekam na recke:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz - masz :) poużywam ją trochę i dam znać jak sobie radzi :)

      Usuń
  5. U mnie na mejkapyrenaty.blogspot.com jest też wpis o tym pudełku. Ja dostałam serum na wzrost rzęs,prócz tego,coTy masz :-)

    OdpowiedzUsuń