poniedziałek, 30 grudnia 2013

Sylwestrowa propozycja nowa i już zmalowane makijaże

Moi Kochani!

Postanowiłam jeszcze coś naskrobać przed Sylwestrem (chociaż robię to wcześniej a publikację ustawiłam automatycznie;)

Do rzeczy  -  dziś makijaże sylwestrowe !! Czyli szaleństwo - dużo błyskotek i kolorów :)



I kilka makijaży już wykorzystanych, które z powodzeniem można zmalować na Sylwestra :)









Ja nie mam jeszcze zielonego pojęcia co zmaluję sobie na oczkach w ten dzień... mam nadzieję, że coś mnie natchnie ;)


Duuuużo buziaków dla Was Kochani!! :*





29 komentarzy:

  1. Wow! :) ten pierwszy makijaż jest świetny, róż wygląda na Twoich oczach genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:D lubię róż dla siebie:)

      Usuń
  2. Piekny makijażyk:) ja też jeszcze nie mam bladego pojecia jaki makijaz sobie jutro strzele- wyjdzie w praniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie okazało się, że na srebrno - czarno było :)

      Usuń
  3. Przepiękny ten pierwszy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten peirwszy super, lubię delikatnie ale z klasa : ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio dość często mi się zdarza malować takie makijaże :D

      Usuń
  5. jak dla mnie troche za delikatnie :) w sylwestra chce poszaleć z makijażem ! :) czerń i te sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właściwie też poszalałam :D czerń i srebro a do tego sztuczne rzęsy i błyskotki :D

      Usuń
  6. Ja chyba postawię na coś bardzo delikatnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne sylwestrowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie cudne :D a nowy przepiekny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ta ostatnia niebieska wersja bardzo mi się podoba, do moich niebieskich oczu byłaby idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :) przyznaję do niebieskich oczu jest cudny!

      Usuń
  10. Piękne makijaże sylwestrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. maybe we can follow each other? let me know!
    shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 7 makijaż jest niesamowity! Zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:D super, że się spodobał :D

      Usuń
  13. Piękne makijaże... Ale moja skóra ostatnio wariuje i cokolwiek na nią położe to potemodchodzi płatami...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne propozycje, sama nie wiem którą bym wybrała bo wszystkie ładne :)

    OdpowiedzUsuń