czwartek, 5 grudnia 2013

Współpraca z Bornpretty Store - I LOVE it!

Hej Kochani!

Dziś krótki post o nowościach. Jakiś czas temu otrzymałam propozycję kolejnej współpracy, tym razem z Bornpretty Store. Po zastanowieniu postanowiłam ją przyjąć, szczególnie, że osoba z którą się kontaktowałam okazała się wyjątkowo kompetentna. Sklep ten zaproponował mi testowanie kosmetyków do makijażu - olbrzymim plusem było to, że mogłam sama wybrać co bym chciała przetestować.


Wybrałam 2 produkty:

1. Paletkę 88 cieni - w kolorach ziemi, bardzo naturalne (głównie brązy)

2. Kredka do oczu


Co warto wiedzieć o tym sklepie:

- kupicie tam nie tylko kosmetyki kolorowe i akcesoria ;) Co jeszcze można tam kupić?
* ubrania
* praktycznie wszystko do paznokci
* sztuczne rzęsy, a nawet zestawy do przedłużania rzęs metodą 1:1
* zegarki
* szkła kontaktowe (zakręcone wzory)
* akcesoria do włosów
* akcesoria do telefonów i tabletów
* zabawki
i sporo innych

- ceny wbrew przekonaniu nie przerażają
- wysyłka jest ekspresowa (ja dostałam moją po tygodniu:)


bornprettystore.com

Już teraz zachęcam Was do skorzystania z rabatu 10%   - "MAXG10"

bornprettystore.com


Już niedługo pełna recenzja!

 Buziaki,



43 komentarze:

  1. jak z pigmentacją tych cieni?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo się przekonamy :D w ciągu kilku dni będzie post ze swatchami i makijażami :)

      Usuń
  2. Ładna ta paletka, ciekawa jestem jak z pigmentacją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jest piękna:D od jutra testuję ;D

      Usuń
    2. Czekam na mejkapy :D

      Usuń
  3. Bardzo fajna paletka :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. paletka ciekawie się prezentuje, będę czekała na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się dodać recenzję w ciągu najbliższych dni :)

      Usuń
  5. paletka interesująca! a ja zrobiłam już zakupy kosmetyczne i brak funduszy na kolejne:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała zdobycz :) Czy wszystkie kolory są błyszczące, czy część jest matowa?

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna paleta :)
    oby tylko dobrze napigmentowana.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapowiada się cudnie, zobaczymy jak będzie się sprawować :)

      Usuń
  8. ja z chęcią przyjrzę się bliżej tel palecie cudowności!
    Ciekawa jestem jak to dokładniej jest, te firmy znajdują ludzi na blogach i oferują współpracę..? Czy raczej na FB, czy trzeba samemu zagadać.? bo bardzo bym chciała zacząć współpracować z jakąś firmą, ale no nie do końca wiem jak ;) Póki co łaszę się na nabory do ambasadorek Pierre Rene w styczniu :)
    Z góry dzięki za odp :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kochana z moich obserwacji wynika, że firmy obserwują portale,blogi, itp i stąd bierze się współpraca. Jeśli chodzi o mnie to wszystkie poza Firmoo były rozpoczęte ze strony firm/sklepów. Większość ofert otrzymuję na maila, chociaż jedna zdarzyła się przez fb.

      Usuń
    2. okej, mam nadzieję że i mną ktoś się w końcu zainteresuje :)) dzięki za odp! :)*

      Usuń
  9. Paletka - świetna niesamowicie praktyczna. Najczęściej chyba własnie po takie kolory się sięga. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieziemska ta paletka :D Możesz mi ją oddać:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś mi się marzyła taka paletka :D może sobie sprawię za jakiś czas. Mam nadzieję, że cienie nie będą się bardzo osypywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dam znać jak się będzie pod tym względem sprawować :)

      Usuń
  12. Piękna paletka z idealnymi dla każdego kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, jest bardzo klasyczna, więc i uniwersalna :D

      Usuń
  13. Fajowa paletka,czekam na swatche i mejkapy z nią :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka jest po prostu nieziemska. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. marzy mi się taka paletka! :))
    buziaki :* i wszystkiego słodkiego z okazji mikołajek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* i wzajemnie ;) spełnienia marzeń :D

      Usuń
  16. oooo super!! :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zabieram się za makijaże :)

      Usuń
  17. Super paletka, mam nadzieję, że jakościowo też się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsze testy są dość obiecujące :D

      Usuń
  18. grTULUJĘ KOCHANA... sama bym chciała jakąś współpracę podjąc tak jak koleżanka wyżej pisała- nie wiem jak się za to zabrać chyba jestem mało zdolna i nie są mną zainteresowani :( no ale cóż może kieeedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na Ciebie przyjdzie pora:D wystarczy trochę cierpliwości ;) zobaczysz :*

      Usuń