sobota, 18 stycznia 2014

Black and white classic dla Pierre Rene i Miyo

Kochani!

Wiele z Was także stara się zostać Ambasadorką Pierre Rene i Miyo. Ja także dołączyłam do tego grona :)

Z całej tej akcji postanowiłam zrobić małe przedsięwzięcie, ale o tym opowiem Wam jeśli się uda:P Wiem, że będzie bardzo ciężko, ale wiem, że warto spróbować!

Szczerze przyznam, że temat tej edycji nie jest dla mnie łatwy - czemu? Jeśli śledzicie moje makijaże, to wiecie, że uwielbiam kolory :P Nie mniej jednak dałam z siebie wszystko. Oczywiście z zaciekawieniem przyglądałam się Waszym pracom - wszystkie podziwiam z zachwytem :)

Początkowo planowałam pójść w stronę makijażu graficznego/artystycznego, ale stwierdziłam, że przyświecać mi będzie inna idea...

"CHCĘ CZUĆ SIĘ PIĘKNA NA CO DZIEŃ Z PIERRE RENE I MIYO"

Do tego makijażu użyłam dlatego w sporej części kosmetyków tych marek :D Nie mam ich przesadnie dużo, chociaż powoli (w miarę finansowych możliwości) nabywam kolejne :)

W roli głównej oczywiście cienie do powiek 2 EFFECTS EYE SHADOW (no.25) na bazie Artdeco, a także: maskara Miyo Super Lash 3in1 Action (jako baza onyx z Delia), 
podkład Phenomenal Matt 03 (zmieszany z moim Bourjois, jako miejscowy korektor posłużył mi dermacol 208)
eyeliner Hi-Tech, 
Lip Liner kredka do ust (no.10), 
Inglot Kohl 01 (linia wodna),
błyszczyk L'Oreal, 
sztuczne rzęsy Baby Queen (klej Duo), 
kredka do brwi FM, 
puder fixujący Mariaza,
róż essence i bronzer Bareminarals.

Pędzle: Douglas, Essence, Elf, Hakuro, RT :)




A teraz efekty:





Kto przegapił recenzje produktów Pierre Rene i Miyo zapraszam na:

http://martuszkowemakijaze.blogspot.com/2014/01/recenzja-pieknej-paczki-od-e.html

To już wszystko :D
Buziaki,







32 komentarze:

  1. mi sie podoba ta propozycja ;D ja niestety wiedzialam, ze nie mam zbytnio szans dlatego tym razem zrezygnowalam ;D a Tobie zycze jak najbardziej powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne oczko, Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba, też lubię klasykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio często na nią stawiam :D

      Usuń
  4. bardzo ładne, podoba mi się!:)
    fajny blog, ciekawe recenzje z pewnościa będe zaglądać tu częściej..obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, że Ci się u mnie spodobało:D dziękuję też za miłe słowa :*

      Usuń
  5. Pięknie! :D Powodzenia konkurentko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że wszystkie nie możemy wygrać... super, że się spodobało:)

      Usuń
  6. Pieknie !!! :) Chciałabym abys wziela udział w zabawie- nominowalam Cie do Liebster Blog Aword-szczególy u mnie na blogu- zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, postaram się wziąć udział:)

      Usuń
  7. To prawda - uwielbiasz kolory, ale jak widzę nie musisz się bać czerni i bieli... Ten makijaż bardzo ci pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż :) trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  9. super ;)
    ja też postawiłam na klasyka ;)) biel od wew. i czerń zew. ;)
    co ma być to będzie, ale jak widziałam prace profesjonalistek... to nawet przestałam się łudzić ;)

    OdpowiedzUsuń